19

295 8 0
                                    

"Kotě vstávej už jedeme" snažil sa ma zobudiť Dominik. "Čože to už?" Zakňučala som. "Ne hned ne ale ješte se musíš umejt oblíct a nasnídat , pak se musíme dohodnout kto pujde na jakym autu a tak dáme takže vstávej nebo ti budu muset ukradnout periny" povedal a ja som si sadla a prezrela si oči. "Čo mám urobiť ako prvé?" Spýtala som sa. "Bež se umejt a oblíct máš 20 minut pak prijdi dolu na snídani" povedal mi a odyšiel. Ja som si zobrala uterák a oblečenie a šla som do kúpeľne. Strávila som tam presných 19 minút a išla som za nimi. "Typičo ségra ty jsi tady na čas ja neverím" smial sa mi Jakub. "Hovorí ten pravý" povedala som a ukázala mu prostredník. "Jste sladcí ale musíme se dohodnou kto a jak pujdeme" povedal zničoho nič veľký Jakub. "Počúvam" povedala som a začala jesť raňajky. "Takže Bello protože máš teď auto tak múžeš jít na nem a vemeš Dominika a Toma. Vlčku ty vemeš Pepu a stracha , pak půjdu já a Vemu své deti logicky. Jo Radek veme svou holku a její neter která jede s náma a pak prijede ješte Zoot na vlastním autu. Rozumeli ?" "Ja som si zapamätala iba to že beriem Dominika a Toma ale to asi stačí nie?" Spýtala som sa. "Jo to stačí. Nemusíme jít naraz jak banda postižených takže kto už múže vyraziť nech jede" povedal. Ja som sa tešila že budem šoférovať ja , pretože chalani ma nikdy nechceli pustit k volantu. Dojebala som raňajky keď ku mne prišiel Tom. "Za kolik mužeme?" Spýtal sa. "Tak za 7 minut približne" odpovedala som mu. Okrem nás už všetci odišli ale Radek ešte išiel zobrať svoju holku a jej neter takže pôjdeme približne naraz. Odložila som tanier do umývačky a zapla ju. "Vhalani dajte si veci do auta už ideme" Zakričala som na nich pretože som netušila kde sa nachádzajú. Išla som si zobrať kufor a dať ho do auta. Dominik ma predbehol a keď som prišla k autu tak už tam čakal. "Kde je Tom?" Spytala som sa ho. "Nevim" odpovedal mi. Išla som dnu že na ňeho ešte zakričím ale v tom sa objavil vo dverách. "Tebe to trvalo dlhšie než ženskej Tom" začala som sa smiať a Dominik tiež. Išla som za volant a Dominik si sadol ku mne do predu. Tom sa vyvaľoval v zadu a myslím že mu tam bolo dobre. Išli sme asi hodinu a pól ale potom mi Dominik povedal že mám na benzínke zastaviť. Vyšla som von z auta a poriadne sa ponaťahovala. Išla som na wc nech potom už nemusíme nikde zastavovať. Po ceste späť som si kúpila monster a bagetu a Tomovy som zobrala colu a bagetu. Sadla som si do auta a čakala na Dominika kým dofajčí. "Môžeme ísť?" Spýtala som sa ho keď prišiel. "Jo jasne" odpovedal mi. Rozhodla som sa že si pustím nejaké pesničky z mobilu a nie , aby sme počúvali rádio. Zapla som tam môj playlist a čakala čo naň Dominik povie. "Jakoby holka není to zlý" povedal keď dohrala pesnička sedm. Áno , síce som ich nepoznala ale pesničky nemajú zlé. Asi o dve hodiny na to sme sa konečne dostali na miesto. "konečne" povedala som. "Hej TOME vstávej ty demente" budil ho Dominik kým ja som si vyberala kufre z auta. Došli sme dnu kde už boli skoro všetci a samozrejme že všetky blbé ksichty sa pozreli na nás. "Kurva ségra to tak pomalu ridiš nebo co?" Začal Jakub samozrejme ako inak. "Nie Jakubko môj zlatý išla som rýchlejšie než by si išiel ty lenže sme na pána Toma čakali asi 10 minút a ešte sme sa zastavili na benzínke a k tomu som ešte trochu blúdila" povedala som a ukázala mu prostredník. Jakub na mňa zostal hľadieť jak na dementa a ja som sa len veselo usmievala. Potom za Dominikom prišiel veľký Jakub.  "Máš pokoj s Bellou snad to není problém vždyť ste spolu furt" "dobrý brácho dík" povedal mu Dominik a išiel hore. Išla som za ním pretože som nevedela čo mám robiť. Už od mala sa bojím velkej spoločnosti bez ohľadu na to či tých ľudí poznám alebo nie. Zložila som kufre a skočila do postele. Dominik prišiel za mnou. "Co deje proč nejdeš dole?" Pýtal sa. "Pretože je tam priveľa ľudí a niektorých ešte nepoznám" povedala som mu. "Ale když si mela spoznat nás tak to byl taky takovej problém?" "Teba som spoznala hneď aj Jakuba a u ostatných , no to si nepamätám ale už vy ste veľká spoločnosť" povedala som. "Kotě pojd dolu a bud celou dobu pri mne Jo? Ja taky ješte neznam tu Nataliinu neteř" povedal Dominik a vybral sa von z postele. Išla som za ním dole tak ako povedal. "Vy co jste tam mrdali nebo co?" "Jo jasne jakube" odpovedal mu Dominik. "Jo ehm Dominiku tohle je ema a ema tohle je Dominik" hovorila Natália. "A tohle Je Bella Vlčkova segra Bello tohle je Ema moje neteř" zoznámila nás. Všetci sme sa bavili ale začalo sa to tu postupne vyprázdnovať. Zostali sme iba ja , Nik , Strach , Tom a môj brat. "Já chci koukat na hledá se Nemo!" Začal fňukať ožratý Jakub( moj brat)."já taky" pridal sa Tom. "Tak to pustite nie?" Smiala som sa na nich. "Ja s tymhle neumim" pokračoval s fňukaním Jakub. "Dej to sem ja to pustim" Dominik vytrhol Jakubovy z ruky notebook a pripojil ho na telku. Pustil nám Nema a ľahol si. Zaberal skoro celý gauč ale to nevadilo lebo chalani aj tak sedeli inde. "Kotě lehni si ke mnee" pošepkal mi Dominik. On ležal na chrbte a ja som si ľahla vedla neho a hlavu som si položila na jeho hruď. Pozerali sme Nema lenže som zostala jediná ktorá nezaspala a nechcelo sa mi bandu týchto dementov budiť a posielať spať tak som následne na Dominikovy zaspala.
Ráno som sa tobudila s tým že ma niekto hladká na chrbte. Pozrela som sa na Dominika , ktorý bol hore a pozoroval ma. "Promiň nechtel jsem te vzbudiť" pošepkal mi. "Nevadí" povedala som a usmievala som sa.

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now