♓3♓

572 173 26
                                    

Multimedia:Birce
Arası diğer bölümlerde koyacağım. Arkadaşlar benim için okumanız çok önemli vote da önemli ama benim için sadece okuyup yorum yapmanız. Nolur okuyun

*********

Gözlerimi hafif hafif açıyorum. Biraz bulanık ellerimle gözümü ovuşturup yanıma bakıyorum. Vaovv lüx arabada lüx ve taş bir çocuk. Nasıl bir ruhlusun be iç ses şuan kaybolmuşsun ama hâlâ taş mı değil mi ona bakıyorsun. Cık cık cık.

"Neredeyim ben siz kimsiniz?" diye sert bir tavır sergiledim.

"Ooo bayan piremses uyanmış" nediyordu lan bu?

"Kimsin sen"

"Kurtarıcınım"

"Durdur şu arabayı" dedim sinirle

"Aaa bebeğim biraz eğlenelim ama" kıkırdadı.

"Siktir git!" diyerek suratına yumruk geçirdim.

"Ahh oruspuu!" işte bu lafı duyunca en kötü damarıma basmıştı.

"Demek oruspuyum ha al bakalım" diyerek dirseğimle suratına geçirdim. Kafasını direksiyona çarptı. Ve direksiyon hakimiyetini kaybetti.

"Tut şu direksiyonu gerzek!"

"Kes sesini kaltak"

Frene basabilmişti. Arabadan indim ve ağlamaya başladım. Çaresizdim nereye gideceğimi bilemiyordum. Ağlamaya başladım. O arada önümde bir araba durdu. Gözlerim göremiyordu. Arastı...

"Bircee!!"

"Aras yardım et kurtar beni" ilk önce gitti ve taş çocuğu dövdü.

"Ona birdaha karışmıyacaksın Arda. Yoksa seni evire çevire döverim" Ne Arda mı?
Nereden tanışıyorlardı bunlar ya? Aras koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. Korkumdan dolayı ona sarıldım

"Tamam tamam sakin ol bitti bitti" Sözleri... nefesinin kulaklarımı ısıtması... vücudunun sıcaklığına dayanamıyordum. Parfümü beni benden alıyordu. Fakat durmalıydım. Cünkü beni bu hale o getirtmişti. Sarııldıktan sonra geri çekilip kasıklarına dizimle vurdum. İki kere üc kere sanki her vuruşumda kendimi iyi hissedecekmişim gibi..

"Adi pislik senin yüzünden bu durumlara düştük hayvan" bişey diyemiyordu. Sadece elleriyle kasıklarını tutmuş eğilmişti.

"Özür Dilerim"

"Kes sesini gerizekalı"

"Hadi binde gidelim". Birşey demeden arabaya bindim. Yol boyunca hiç konuşmadık. Evimin önüne geldiğinde hala evi nasıl bulduğuna şaşırıyordum. Sakinliğimi koruyarak birşey demeden indim. Hafiften arkama baktım hâlâ gitmemişti. Kapıdan girinci arabanın gazlayışını duydum. Oturma odasına gittim.

"Baba?"

"Kızım neredey-?" lafını bitirmeden ona sarıldım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım.

"Noldu kızım?" şaşırmıştı. Birşey demedim. Direk odama çıktım. Fazla yüz göstermemeliydim. Zaten oda anlamışki birşey demedi.
Hemen telefonumla Pelini aradım.

"Noldu lan kollejli kız sen bizi ararmıydın"
"Cıvıma be oğlum şurda birşey anlatacağız"
"Noldu kanki"
"Kaçırıldım"
"Ne?! Nerede ne zaman nasıl"
Hepsini bir güzel anlattım. Şaşırdı tabiiki

"Oo kanka Arasla sarılmalar felan huhu seviyonuzmu lan birbirinizi?"

"Siktir lan kapa hadi"diyerek suratına kapattım. Yaptı yine yapacağını kaltak. O arada annem aradı.

"Kızıımmm" ağlıyordu. O ara bi piçlik yapıp'Annemmmm ' diye bögürürdüm ama babama yaptıklarımı anneme yapamazdım, o benim herşeyim.

"Annecim nasılsın?"

"Nasıl olayım sensiz günlerim bana zehir zıkkım" daha çok ağlamaya başladı.

"Anne anne sakin ol en kısa zamanda meslek bulacaksın ve yeniden beraber olacağız.."

"Biliyorum canım biliyorum"

"Anne varya yeni okulum meteor dolu"

"Oo anlat bakalım"

Arası, yanımda oturan çocugu daha birçok kişiyi anlattım. Uzun uzun ana kız konuştuktan sonra kapadım. O sırada babam

"Kızımm pizza sipariş ettim aşağı gel de beraber yiyelim." Gitmekle gitmemek arasında kaldım. Pizza diyince aklıma hiçbişey gelmiyordu. Hooo pizza lanett maalesefki buna katlanmak zorundaydık.

"Geliyorum şerefsizin torunu"

"Haa anlamadım kızım"

"Geliyorum babacığım" diyerek aşağı indim. İkimizede tam pizza vardı. Pizzayı alıp yukarı cıksammı cıkmasammı karar veremedim. Ama yazık adam o kadar para vermiş. Yanında duralım. Kes artık içses çok konuştun bugün..

******

Pizzamı birgüzel yiyip çok sevdiğim babama 'Hıhı çok seviyor' iç ses her sözümde lafı soktukça sokuyordu. Susturamıyordum şerefsizi. Odama çıktım. Televizyonumu açıp her hafta izlediğim dizi izledim sonrada uyuyakalmışım.
Sabah uyanınca "kolej" kıyafetimi giyinip çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz bay "cool" umuzu arabada gördüm. Camı açtı.

"Çakma sarışınım seni okula bırakayım mı?

"Sen ne tür bi saygısızsın ya ben senin yüzünden kaçırıldım adi pislik terbiyesiz aile terbiyen yokmu se-" Camı kapatıp gitmişti. Haha kimdi lan bu? Amacı neydi bu zengin züppenin? Gerzek ya adam geldi beni ormanda bıraktı. Hayır ağzımı bozdurmak zorunda. Taksiyi çağırdüm ve okula gittim. Yumuşaklığa alışmıştı kaltak görsün o bakalım. Sınıfa girdim Aksel oturmuş öylesine etrafına bakıyordu. Omzuna vurarak

"Naber Akselciğim?"

"İyi sen?"

"İyi ders ne ya?"

"Edebiyat"

Hocanın gelmesini bekledim. Kapıdan biri girdi. Takım elbiseli simsiyah giyinmiş, saçlar kumral gözler mavi. Eliyle saçlarını arkaya atışı maşallah Allah sahibine bağışlasın. Gözlerimi alamıyordum. Neydi o lannn? Şuan kalkıp dudaklarını öpesim var ben ona böyke saf birşekilde bakarken o

"Ben Ayaz Edebiyat öğretmeninim. Evli değilim. Tüm adaylarımı beklerim" Tipi ciddi olabilirdi ama yaptığı esprileri onu tipsizleştiriyordu. Ayy inş. evleniriz yha?
'İnş. cnm yha' diye iç sesim benle dalga geçiyordu. O sırada Aras bilerek böyle öhöm yaptı. Baktım. Sinirliydi. Baane ya kacırtmasaydı beni artık benim için Aras diye biri yok dostum. Ah iç sesimle nekadarda kroyduk. Canım edebiyatçım dersi sular seller gibi anlatıyordu. Bende salyalarım akarak izliyordu. Sonra Aras hapşurdu ama öyle bir hapşurduki şöyleydi.

"Hapşuuuuu-birazda başkalarını kes-uuu" diye kelimeleri birbirne karıştırmıştı. Demekki Bay cool bizi kıskanıyor. Öyle kalır mıyım? Hemen cevabı yapıştırdım?

"Hapşuuu-kıskanma cnm-uuu" böyle diyince baya bi köpürdü. Onu ilk defa böyle sinirli gördüm. Dişlerini sıkmış sinirli bir şekilde

"Ulan sen kimsinde seni kıskancam lan varoş seni" herkes gülmeye başlamıştı. Rezil olmuştum. Zil çalmasını beklemeden çıktım. O sırada zaten zil çaldı. Adi pislik ya... Onun yüzünden rezil oldum
Sınıfa girdim ve çantamı alıp çıktım. Babamın gelmesini beklerken, Aras bir kızla çıkmış el ele yürüyordu. Beni gördü durdu kızı kendine çekti ve sanki dudakları sahiplenmişcesine öpüşüyordu. Cool kaltak... Sinirlendim. Kızdım. Ama birşey hissetmiyordum. Sadece kızıyordum ve kızarıyordum. Ona sahiplenmek istemiyordum ama onun bu davranışlarına kızıyordum...

Evvet bir bölümün daha sonuna geldik. Yarın yb gelir. Arkadaşlar nolur yorum yapın olaylar nasıl gidiyor beğendinizmi merak ediyorum. Kısa tutmamın sebebi fazla sıkmak istemiyorum ama bi 10 bölüm sonra uzun yazacağım okumanız çok önemli birşey isterseniz hikayenize bakmamı vs. Özelden yada duvarıma mesaj atın. Seve seve bakarım ama nolur yorum yapın

İyi okumalar

MANOLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin