Kıyafetleri iyice yerleştirdikten sonra anneme baktım."Kusura bakma kızım nerden bilecektim böyle olacağını." dedi gözleri yaşlı.
"Keşke gitmesen.""Valla anne sen devam etceksen edebilirsin ama ben o adamdan gelen parayla geçinecek değilim."
"Sorun yok kızım işten çoktan ayrıldım. Sen güvende ol yeter." doğrulup sarıldım. Yatağın üstündeki ceketi alıp giydim.
"Haydi bakalım o zaman." diyerek kapıdan çıktım. Dış kapıda beklerken annem
"En kısa zamanda iş bulup alacağım seni yanıma kızım." dedi. Kafa sallayıp çıktım. O ara yine penceredeki teyze cıkmıştı."Hayırdır Birce kızım gidiyor muşsun?" artık cevap verecek gücüm kalmamıştı kadına kimsenin görmediğinden emin olduktan sonra orta parmak kaldırdım ve hemen taksiye atladım.
Şuan çok komikti çünkü eski evime geri dönüyordum. Galiba orayı özlemiştim. Eve yaklaştıkça kalbim daha da hızlı çarpıyordu. Uzakdan göründüğüne göre ikiside dışarda beni bekliyordu.
Taksiden indim babam parasını verirken bende Peline sarılıyordum"Bak işte geri döndüm."
"Alınma ama çok dua ettim gelmen için" babamada sarıldıktan sonra içeriye girmeye yeltenirken Pelin beni durdurmuştu.
"Bircecim geri döndün diye yırttın zannetme, haydi okula bitanesi" oflayarak arabaya bindim ve okula gittim. Orospu çocuğu Aras beni kapının önümde bekliyordu. Begümle beraber inip ona bakmamaya çalışırken okula girmeye çalıştım fakat hemen yanımıza koştu ve
"Aa Bircecim annen parasını almayı unutmuş. Ah dur bahşiş de bırakayım." diyerek dalga geçercesine elini cebine attı. Ona karşı birşey bulmalıyım derken Begüm.
"Al o parayı git biyerlerine sok" dedi Pelin ve parayı cebine tıkıştırdı ve dalga geçercesine yanagını okşadıktan sonra kolumdan çekiştirerek okula soktu. İçeri girdiğimde Aksel ve Cankat beni bekliyordu.
Koşarak ikisinede sarıldım.
"Seni yine yeniden burda görmek çok güzel" diye kulağıma fısıldamıştı Aksel. Tebessüm ederek yerime geçtim ve beklemeye başladım. Diğer öğrencilerle beraber Aras da geldikten sonra ders başlamıştı.Pelin
Hoca dersi anlatırken cebimden telefonumu çıkardım ve "O... ' na " mesaj attım.
"Bugün akşam herşeyi itiraf edeceğim."
Gönder tuşuna basıp telefonu kapatmadan bekledim. Çünkü mesajlara anında cevap veriyordu.
"Vakti değil, bu kadar yaklaşmışken her şeyi bozmana izin veremem. Hata yaparsan canın yanar."
Attığı mesajla sinirlenip derin bir nefes aldım ve yeni bir mesaj attım.
"Hiçbir şey umurumda değil artık tamam mı? Şaka olacak bir şeyi çok ciddiye aldın ve bokunu çıkartmaya başladın. En sonunda biri yaralanırsa çok büyük suç işlemiş olursun."
"Şaka felan değil hiçbiri anla şunu. Biliyorsun sana değer verseydi herşey daha farklı olabilirdi."
Damarıma damarıma basıyordu. Hayır sinirlenmeyecektim.
" Her ne olursa onun arkasından bıçaklıyormuş gibi hissediyorum. Ama bir yandanda dediklerini düşününce..."
"Yaa anladın mı beni şimdi?"
"... Yinede artık çok geç bu gece herşey son bulacak"
Diye mesaj atıp cevap vermesine fırsat vermeden telefonu tamamiyle kapattım ve olacakları düsünmeye çalışarak derse odaklandım.
Birce
Çok güzel bir şekilde dersi dinlemiştim. O ara gözüme Pelin takıldı. Teni biraz beyazlamış sanki korkmuş gibiydi. Başta bir şey diyecektim ama zilin çalmasına az kaldığını farkedip sustum ve zilin çalmasını bekledim. Zil çalınca
"Noldu bir kötü duruyorsun sanki?"
"Bir şey yok da eve gidince konuşuruz." dedi. Onayladım ve yerime geçtim. O gün okul günüm gayet güzel geçmişti. İnanamayabilirsiniz ama Aras ilk defa bir şey yapmamıştı. Belkide bu fırtına öncesi bir sessizlikti bilmiyorum. Eve gelince hepimiz güzel bir akşam yemeği yemiştik ve odalarımıza dağılmıştık. Odamda biraz meraklı bir şekilde Pelini bekliyordum. Biraz daha zaman geçtikten sonra kapıyı tıklatarak Pelin içeri girdi.
Pelin
İçeri girdim ve Bircenin yatağının ucuna oturdum bağdaş kurup telefonu yanıma koydum.
"Ee ne konuşacağız?" diye meraklı bir şekilde sordu.
"Aslında konuşma değilde sana birşey itiraf edicem ve anlatıcam nolur bölmeden dinle." dedim ve bir şey demesine izin vermeden söze başladım.
"Hiçbir şey aslında göründüğü gibi olmadı ne zaman bu hale geldim bilmiyorum. Bu zamana kadar..."
Diye devam ettirirken Telefonum titredi ve kilidini açmadan mesaja baktım."Sakın anlatma elimde çok büyük bir kozum var seninle ilgili. O..."
Evet arkadaşlar yb geldi. Artık yeni bölümler kısa kısa ve sık sık gelicek. Önemsiz olayları vs.uzun tutmayacağım büyük bir ihtimalle 2-3 günde bir yb gelir kendinize iyi bakın. İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANOLYA
Teen FictionBana doğru koşarak geliyordu. Simasını göremediğim bu kişi gerçek biri miydi, yoksa sadece beynimin bana oynadığı aptal bir oyun muydu? Yanıma geldi ve bana sarıldı. Sarılırken acaba gerçek bir kişiyemi sarılıyorum diye bir şüpheye kapıldım. Simasın...