pov Dream
Už by tu měl dávno být... Skončilo to asi před deseti minuty a George nikde... Je toho tolik co se mohlo stát.. Mohl ho někam zatáhnout nebo mu něco udělat.. nebo.. Klid Dreame.. jsou přeci s lidmi.. Noah by si na to netroufl před lidmi.. Doufám.. Asi mi vybouchne hlava všemi těmi myšlenky.. Je mi vždycky tak blbě když vím, že je George v jeho blízkosti..
Po chvíli se otevřeli dveře a do pokoje díky bohu vešel George.. Teď se mi hodně ulevilo..
"Ahoj.. myslím, že tohle je asi tvoje." George přišel i z Patches.. tak tady je. Patches okamžitě přiběhla ke mě.
"Ahoj.. tak kde jsi se toulala tentokrát?" George se usmál.
"Um.. zajdeme ještě do té kavárny?" Zeptal se po chvíli a já hned s úsměvem přikývl. Patches se mezi tím uvelebila na mé posteli. Nechám ji tady, určitě se chce vyspat.Já a George jsme tedy šli do kavárny. Sedli jsme si jako vždy na místo kam sedáváme po ránu.
"Jaký byl ten program?" Nikdy jsem na těhlech akcích moc nebyl. Moc mě to nezajímá, ale když tam třeba jde táta, musím taky.
"Bylo to úžasný. Takovýhle programy mě baví, takže.. jo." Dobře.. takže se snad nic nestalo..
"Jen Noah se choval trochu divně.." Okamžitě jsem zpozornil.
"Jak.. divně?" Jestli mu něco udělal nebo na něj šahal. zabiju ho..
"Já nevím prostě... Se choval jinak něž obvykle. Pořád se ke mně přisouval blíž a říkal něco i o tobě a proč se s tebou vlastně bavím nebo co.. Říkal, že se nesnášíte protože prý vždycky všichni chtějí jeho a tebe to štve a-" Co?!
"To je hrozná kravina! Vždycky když se mi někdo líbí tak Noah naschvál s tím daným člověkem flirtuje a přebírá mi je.." George se zarazil. Musel jsem to už říct.. Noah už toho udělal dost, ale George už mu nedovolím mi sebrat..
"Oh... aha.." George se nad něčím zamyslel.
"Je všechno v pohodě?" vypadalo to, že mě moc nevnímá..
"Georgi?" Trochu se lekl a podíval se na mě.
"Co? Promiň já.. zamyslel jsem se.." Něco není v pořádku, vidím to na něm.
"V pohodě, jen jsem se ptal, jestli jsi v pořádku?" George přikývl.
"Jo.. jo všechno.. je v pohodě.." Moc tak nezněl..
"Opravdu?" George znovu přikývl.
"Jo.. neboj je mi fajn." Budu mu muset asi věřit.Povídali jsme si a pak jsme se dohodli, že nám půjdu pro kafe. Vešel jsem dovnitř, abych řekl mé tetě jestli nám to kafe udělá, a potkal jsem tu i Dristu, která si s Vivien povídala.
"Čau brácha." Vivien se na mě podívala a usmála se.
"Ahoj.. Um, teto neudělal by jsi prosím kafe pro mě a George?" Vivien přikývla a odešla je udělat.
Drista se usmála a podívala se na mě.
"Je tu George? Jako tady? S tebou? V kavárně??"
"Hej hej klid! Moc otázek, ale na všechny ti opovím, jo, jo je tady." Drista se vydala ke dveřím.
"Kam jdeš?" Podívala se na mě jako na debila.
"Um.. pomoct ti? Jdu si s Georgem promluvit a zachránit ti vztah pře Noahem." Mrkla na mě a zmizela ve dveřích.
No.. mě asi nezbývá nic jiného než čekat na kafe a než si Drista dopovídá s Georgem.
<3
ČTEŠ
It Can Be Our Secret - Dnf
FanfictionDalší dnf příběh!! Doufám že se bude líbit !NÁHLEDOVKA NENÍ MOJE! (žádná kterou používám není moje!!)