37

348 33 4
                                    


pov George

"Dreame pomoc!"

Cukl jsem sebou, rychle otevřel oči a posadil se.. Debilní noční můry... 
Promnul jsem si oči a napil se čaje. Když jsem se otočil, Dream tu nebyl... Začal jsem lehce panikařit, ale hned na to se otevřeli dveře do kuchyně a z nich vyšel Dream s čerstvým čajem. 


Položil ho na stůl a přišel ke mně. Pevně jsem ho objal, když jsem si vzpomněl na ten sen..
"Georgi jsi v pořádku?" Přikývl jsem..
"Opravdu?" Trochu jsem se oddálil, abych mu viděl do očí a abych si mohl položil hlavu na jeho hruď. 
"Jo jen jsem měl noční můru.."  Dream mě pohladil ve vlasech a dal mi do nich pusu. Miluju když to dělá.. uklidňuje mě to a prostě.. cítím se víc bezpečně.

Asi hodinu jsme se jen mazlili, mně teď konečně zabral prášek a je mi o hodně líp. Takže jsme se s Dreamem rozhodli, že si zkusíme zahrát nějaké deskovky a hry co tu ještě má. Vedle nás ležela i Patches. 
Já seděl naproti Dreamovi, jelikož mi pořád byla zima, měl jsem na sobě stále jeho mikinu a přes ramena jsem měl přehozenou deku. Snažil jsem se sebevíc, ale Dream stejně vyhrával. Deskovky mi nikdy moc nešli, ale s ním je to zábava. Skoro pořád se smějeme a bavíme se. Dokud mi je dobře, bude to dobrý. 

Po nějaké chvíli hraní, Dream zase vyhrál. 
"To je nefér, určitě podvádíš." Zasmál jsem se a on semnou. 
"No jasně že jo. Hele může to prý hrát až 5 lidí. Měli by jsme pozvat Sapa a Karla." Znovu jsme se zasmáli. Přikývl jsem a usmál se na něj.
"Jo.. to mi připomíná, že už jsem mu celkem dlouho nepsal.." Vzal jsem mobil a otevřel jsem náš chat. 
Nějaké zprávy tu od něj mám. 

Po tom, co jsem Karlovi odpověděl, jsme s Dreamem znovu hráli hry. Teda dokud se mi znova neudělalo zase špatně. Zase se mi pomalu zavírali oči, ale nechtěl jsem jít spát. 
"Gogy, jsi unavený, prospi se ještě." Zatřepal jsem hlavou. Dream mě vzal do náruče a lehl si semnou. 
"Ale já nechci jít spá-" Dream mě přerušil polibkem. Trochu jsem se zarazil, ale nechal jsem ho. 
"Dreame.. vždyť tě nakazím..." Dream jen pokrčil rameny. 
"Je mi to jedno." Usmál se a vzal moje tváře do jeho rukou. Znovu mě políbil..

Po nějaké chvíli už jsme se rozhodli přestat a já si lehl vedle něj. Pevně jsem ho objal a on mě nazpět.
"Dreame?" Dream se na mě podíval a přikývl. 
"Podáš mi prosím ještě čaj a prášek?" Dream se zvedl, já se mezi tím posadil. Dream mi ty věci podal a já se napil a dal si ten prášek. Chce se mi vážně hodně spát...
"Kolik vlastně je?" Zeptal jsem se. Dream se podíval na hodiny. 
"Bude osm." Odpověděl jednoduše. To bych se možná už nemusel do rána probudit.. ale možná že se ještě probudím. 
Oba jsme si lehli a já se k němu hned přitulil. Začal mě zase hladit po zádech.. Tím, jak mě to uklidňovalo jsem usínal... Naposledy jsem už jen cítil, jak mi dal pusu do vlasů a pak už jsem usnul... 


<3

It Can Be Our Secret - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat