28

437 40 5
                                    


pov Dream

Den uplynul celkem rychle, George si teď dělal svoji hygienu a já ne něj čekal. Budeme se koukat na film.
"Dreamee??" Zvedl jsem se došel za ním. Zastavil jsem se ve dveřích a podíval se na něj.
George v ruce držel dvě masky na obličej. Ne.. Podíval jsem se na něm vyděšeným pohledem. George na mě udělal psí oči a zamrkal na mě. Sakra.. tomu jeho pohledu nemůžu odolat..
"No dobře.." George se usmál a zatáhl mě za ním.

"Je to slupovací maska, musíš jí vydržet mít asi 15 a víc minut." to nějak dám.. Podíval jsem se na George s nechápavým pohledem. On se jen zasmál a přitáhl mě blíž k němu.

Po pár minutách patlání na sebe té masky, jsme konečně měli masku dopatlanou. Hodně jsme se u toho nasmáli, většinou kvůli tomu, že jsem nevěděl co s tím mám dělat. Takže mi většinu času pomáhal George. 
Teď už zase ležíme na posteli a koukáme do mobilu. Já ležím opřený o polštáře, a George leží na mně a drží mobil. Máme nastavený časovač na cca těch 15 minut. 
"Dreame..?" George se lehce posunul a podíval se na mě. Přikývl jsem na něj a naznačil, ať mluví.
"Já.. vím, že je to asi blbá otázka, ale řekneš mi prosím něco víc o Noahovi? Já jen.. jestli je takovej vždycky nebo se tak chová vždycky.." Vzal jsem Georgovi mobil z ruky a posadili jsme se.
"No.. bude to celkem na dlouho." George se pousmál. 
"Nevadí.."

-time skip-

"- takže, prostě žárlí, že na něj nikdy skoro nikdo nemá crush a proto to chce kazit mně.." Vypovídal jsem tady skoro od úplného začátku hotelu a časovač už dávno vypršel. George mě ale i přes to nechal domluvit až do úplného konce. 
"Takže jsi mě celou dobu jen snažil chránit a já tě ignoroval.." Nechci, aby se George kvůli tomuhle cítil špatně.. Objal jsem ho a on mě nazpět. Chtěl jsem ho políbit, ale když už jsem skoro spojil naše rty, George mě cvrnkl do čela a usmál se.
"Jdeme si sundat tu masku." řekl a odešel do koupelny. Já tam ještě chvíli seděl, ale pak jsem se nad tím zasmál a šel za ním.

"A v čem že to přesně pomohlo?" zeptal jsem se a podíval se do zrcadla. 
"Na to, aby jsi měl čistou pleť." řekl George a zasmál se. Jak jsem se tak zadíval, něco se i změnilo, ale ne moc. Nechápu jak může George mít tak čistou, krásnou a jemnou pleť. Hodně jsem se zakoukal na George a na to, jak se prohlíží v zrcadle, na tu jeho pleť, která je teď určitě ještě o něco čistší a jemnější než předtím.. George se najednou otočil na mě a já se setkal s jeho pohledem. Ty jeho překrásné oči.. ten jeho úsměv.. Zakoukal jsem se do toho jeho krásného obličeje..
"Dreame?" Přitáhl jsem si ho blíž a konečně ho políbil.. George si klasicky dal ruce kolem mého krku a já si své dal kolem jeho pasu. Namáčkl jsem ho na sebe hrozně moc, že jsem ho rukama už nedržel, ale objímal. Držel jsem ho u sebe hrozně pevně, jako by mi měl někam utéct, ale nevadilo mu to. Ani mě, ani jemu.

Po nějaké době líbání se v koupelně, jsme zase přešli do pokoje. Rozhodl jsem se něco hrát na počítači a George mi seděl na klíně.


<3

It Can Be Our Secret - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat