49

293 31 3
                                    


pov  George

Seděl jsem na zemi v zamčené kabince na záchodech. Chtěl jsem být chvíli sám.. Už jsem tu sice celkem dlouho a jenom přemýšlím, o mojí situaci.. ale je mi to tak nějak jedno. 
Opravdu se snažím.. snažím se.. ale z nějakého důvodu to nejde.. Nechci zklamat Dreama.. chci to zkusit, a budu se snažit. Doufám, že se z toho dostanu.. 

Po chvíli se ozvalo ťukání na dveře. Myslel jsem, že někdo chce jít, takže jsem rychle otevřel dveře, jako, že už jdu, ale hned před nimi jsem narazil do Dreama.
"Georgi? Jsi v pohodě? Jsi tady už přes hodinu.." To už?! 
"Um.. promiň jen jsem.. zamyslel jsem se.." Objal jsem ho a on mě nazpět. Prohrábl mi vlasy a dal mi do nich pusu.
"Můžeme už jít na pokoj, pokud je ti to tam nepříjemné.." Docela bych šel..

Dohodli jsme se, že klukům řekneme, že už půjdeme na pokoj. 
"Karle, Sape, mi už půjdeme na pokoj." Kluci akorát dojídali, takže jim to snad vadit nebude.
"Dobře, půjdeme kousek s vámi, taky jdeme na pokoj." Zvedli se a šli s námi.

Rozloučili jsme se u jejich pokoje a já a Dream došli do toho našeho.
"Takže, co by jsi si teda dal k večeři?" Zeptal se mě Dream. No jo.. ta večeře.. nechce se mi moc jíst..
"Umm..." Myslím, že Dream už to na mě poznal.. Starostlivě se na mě koukal a čekal, jestli řeknu co chci, a nebo jestli řeknu, že nechci jíst.
"Tak prostě něco udělej.." věděl jsem, že pravděpodobně nebudu chtít a nezvládnu to.. ale slíbil jsem Dreamovi, že se budu snažit..

-time skip-

Dream mě z ničeho nic přišel zvednout z postele. Trochu jsem se lekl, ale hned jak jsem si uvědomil, že je to on, zasmál jsem se.
"Co to děláš?" řekl jsem se smíchem. 
"Jídlo je hotové." Řekl Dream a hned na to mě políbil. Nechtěl jsem ho ještě pustit, takže jsem si ho rychle zase přitáhl do polibku.

Dream si mě přesunul, abych si dal nohy kolem jeho pasu. On mě za ně přidržel a natlačil mě na zeď. Zajel jsem rukama do jeho vlasů. On si svoje ruce hned přemístil na můj pas. Jednou rukou po chvíli zajel pod moje triko a druhou mě přidržoval za zadek. 
Na chvíli jsme se vydýchali, ale hned jak jsme mohli, zase jsme se oba natáhli po tom druhém a vrátili se do našeho vášnivého líbání. Drželi jsme se toho druhého a líbali se, jako by jsme se neviděli věčnost, i když toho druhého máme na očích každý druhý den.
A pokaždé, když mě Dream kousl do rtu, jsem ho zatahal za vlasy. Párkrát jsem jemně vzdychl do polibku a Dream se nad tím zase pousmál. 

Když už nám vážně došel dech, opřel jsem si čelo o to jeho a vydýchával jsem se..
"Nevím proč, ale miluju když tohle děláš.." řekl po chvíli Dream.
"A co přesně z těch všech věcí?" zeptal jsem se zase já provokativně.
"Všechno.." tohle jsem jako odpověď čekal, ale i tak, jsem se začervenal a usmál jsem se na něj.
Dream mě pustil na zem.
"Máme tam jídlo.." Naposledy mě políbil, a pak už mě vzal za ruku a šli jsme ke stolu.


<3

It Can Be Our Secret - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat