30

455 39 6
                                    


pov Dream

Držel jsem v náručí vyčerpaného George a hladil ho po zádech a ve vlasech..
"Nebylo to na tebe moc lásko..? Promiň jestli jo tak se moc omlouvám a jestli-" George mě přerušil polibkem.
"Dreame jsem v pohodě.. bylo to.. v pohodě.." George se začervenal a schoval si obličej do mojí mikiny. Zasmál jsem se nad tím a dál si hrál s jeho vlasy..

Po chvíli mi George usnul v náručí a já se rozhodl jít do sprchy. A samozřejmě  očistit i jeho.

Oblékl jsem ho jen do mého trika, protože se mi nechtělo hledat jeho pyžamo. Máme tu přeci jen bordel. Položil jsem ho do postele a přikryl ho. Vypadal spokojeně.. usmál jsem se nad tím. Ale vždyť  on je tak.. prostě.. roztomilej.. To jak se ze spaní malinko usmívá, to jeho drobné tělo a štíhlá postava.. jeho úsměvy a polibky po ránu.. Je dokonalej..

Rozhodl jsem se, že tu trochu poklidím. Stejně se nám to nebude chtít uklízet nikdy,  tak co je na tom. A určitě by to chtěl uklízet George. To to radši uklidím já, bude unavený a nebude se mu nic chtít dělat.
Není tu zas tak hrozně velkej bordel, takže dobrý. Jen pár poházených hadrů a talíře od jídla. 

Za chvíli už jsem měl douklizeno a šel si lehnout za Georgem. Nechtělo se mi už převlékat, takže jsem si jen sundal triko. Zalezl jsem si pod peřinu za Georgem a objal ho. On mě ze spaní objal taky a usmál se.. Zajímá mě, co se mu asi zdá.. 
Po asi půl hodině obdivování toho, jak je George roztomilej, jsem se konečně odhodlal jít doopravdy spát..

-ráno-

Vzbudil jsem se klasicky první. George mi spokojeně spal v objetí. Usmál jsem se a dal mu pusu do vlasů. George se začal probouzet a protahovat. Po pár minutách protahování a rozkoukávání se, George konečně otevřel oči. Usmál se na mě a objal mě pevněji. 

"Georgi! Naši rodiče už na nás čekají!" Máme domluvenou  společnou večeři s mojí sestrou a tátou a jeho rodiči.
"Už jdu!" George se ještě oblékal a dělal si hygienu. Po chvíli přiběhl a usmál se. Teda, nevím jestli se jeho chůzi po včerejší noci dá říkat že 'přiběhl' ale tak nebudeme se mu smát že ano.. Ale samozřejmě, já můžu. Vyprskl jsem smíchy, nemohl jsem prostě odolat. George mě kopl do nohy a já se snažil se nesmát 
"Přestaaň.." řekl George a po chvíli neodhodlal a začal se smát semnou. 

Byli jsme na cestě do kavárny za ostatními a u toho se drželi za ruce. 
Jak jsme čekali, už tu byli. Georgův táta na nás zamával, aby upozornil, kde jsou. Došli jsme k nim a přisedli si. 
Všichni se zdáli v dobré náladě, což je dobrý začátek. Ale bylo tady až moc ticho, Georgova mamka se rozhodla začít konverzaci.
"No.. takže, Dreame, George, co jste vůbec včera dělali?" George se okamžitě zakuckal nad svým jídlem a rychle to zapil vodou. Já se snažil nesmát, ale moc mi to nešlo..
"Um.. dobře.." George se uklidnil a já taky. Drista se na nás koukla s pootevřenou pusou. Asi jí to jako jediné došlo.. hah..
"No.. jen jsme hráli hry.." Chtěl jsem se zasmát, ale odolal jsem.


<3

It Can Be Our Secret - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat