chalenge: okomentuj každou část příběhu👀(nemusíš)
pov Dream
V kavárně jsem potkal u Dristu jak si povídá s tetou, tak šla semnou protože má pokoj stejným směrem. A navíc říkala, že by chtěla vidět George.
Když jsme došli do chodby, George tu ale nebyl.. zaslechl jsem nějaké zvuky.. něco jako.. pláč a křik..
"Dristo.. slyšíš to...?" Drista se zaposlouchala a pak přikývla.
"Moment.. není to.." Ne.. ne prosím ne..
"George.." okamžitě jsme se oba dva rozeběhli za těmi zvuky a doufali, že nejdeme pozdě..
Jestli mu někdo něco udělal.. neodpustím si to..Doběhli jsme kousek vedle kavárny ke skladu, a akorát z něj vycházel Noah, podezřele rychlím krokem.. a ten brek šel ze skladu..
Otevřel jsem dveře a na zemi spatřil George na zemi.. akorát si nandával svou mikinu a u toho mu tekly slzy po tvářích.. Když mě viděl opřel se o stěnu a snažil se ke mě jít. Přiběhl jsem k němu a okamžitě ho objal.. sedl jsem si s ním na zem aby to pro něj nebylo moc náročný..
"Georgi! Proboha jsi v pořádku? Gogy jsi v pořádku..?!" George se jen rozbrečel víc a na to jsem ho objal pevněji.. vzlykal m v náruči a já ho hladil ve vlasech a snažil se ho uklidnit..
"Hej.. hej dobrý.. je to dobrý.. už je po všem. jsem tady.." George mě nad tímhle jen objal ještě víc..Noah ho znásilnil.. a já tomu nestihl zabránit.. Taky mi začali téct slzy po obličeji a přitom jsem pevně objímal George a pořád ho uklidňoval.. Ježíš já jsem takovej kretén! Slíbil jsem, že tomuhle zabráním.. slíbil jsem, že to tentokrát nedovolím.. ale nic z toho jsem nedodržel... jsem fakt kluk na hovno.. všechno je to moje chyba.. měl jsem George vzít sebou i když původně nechtěl jít. Nestalo by se to kdybych nebyl kretén a nenechal ho samotného v tý chodbě..
"Georgie.. omlouvám se.. je to moje chyba.." George zatřepal hlavou na nesouhlas a objal mě pevněji..
Rozhodl jsem se ho vzít na pokoj do příjemnějšího místa. Drista to byla oznámit tátovi. Tohle už si tentokrát Noah za rámeček nedá..Když jsme došli na pokoj, George si šel vyčistit zuby. Já na něj čekal před dveřmi, požádal mě o to.
George pomalu otevřel dveře a přišel ke mně. Znovu mi hned spadl do náruče a já ho znovu pevně objal.
Vidím, že mu je hrozně špatně.. vzal jsem ho do náruče a šel si s ním už lehnout."Georgi.. už jsi semnou, už je to dobrý.. jsi v bezpečí, ano?" George přikývl a trochu se ode mě oddálil..
"Dreame..?" Jeho hlas zněl pořád tak.. vyklepaně.. pořád se ještě bojí..
"Ano lásko?" George chvíli nic neříkal a pak se na mě podíval se strachem v obličeji..
"M-miluješ mě jen.. pro moje t-tělo..?" co..?
"Cože!? Samozřejmě že ne! Georgi.. jak tě tohle může napadnout.. miluju tě protože jsi ta nejskvělejší osoba, kterou jsem kdy potkal.. Miluju tvůj smích, tvůj úsměv, tvůj hlas.. všechno.. Miluju tě celého, ne jen tvoje tělo.." Georgovi stekli další slzy a pak se usmál..
"T-taky tě.. miluju.." On to řekl... Do očí se mi nahrnuli slzy.
"Bože... Bože já se hrozně omlouvám!" Přitáhl jsem si ho k sobě co nejblíž to šlo..
"Za co..?" Zeptal se. V jeho hlase je slyšet, že taky zase brečí..
"Měl jsem tam pro tebe být.. měl jsem tomuhle zabránit! Ale neudělal jsem nic protože jsem u tebe nebyl.. Je mi to líto.. prosím odpusť mi.." George začal vzlykat a stiskl mě pevněji..
"Dreame.. t-ty za to nemůžeš.." Ale můžu. Setřel jsem si slzy z obličeje a odtáhnul se od něj, abych mu mohl vidět do obličeje. Jemně jsem ho chytl za tváře a opřel si moje čelo o to jeho.. on chytl moje ruce a zavřel oči.
"Dreame prosím já.. já nechci aby jsi si to vyčítal.. Měl jsem jít s tebou, když jsi to říkal.." Dal jsem mu pusu do vlasů a znovu se na něj podíval.
"Něco si vyjasníme, dobře? Georgi, není to tvoje chyba.." Georgovi stekly další slzy..
"V tom případě ani tvoje.." George se snažil pousmát, ale brek mu k tomu nedovolil. Přitáhl jsem si ho znovu do objetí a začal ho hladit po zádech.. on mi objetí opětoval a zabořil si hlavu do mého trika..
"Zkus usnout lásko.. Budu tady s tebou .. ale jsi unavený, prospi se." George přikývl a netrvalo dlouho než usnul..Já se ale ještě musím o něco postarat..
Opatrně jsem George dostal z mého objetí a přikryl ho peřinou. Hned se vrátím, ale nejdřív musím udělat něco, co jsem měl udělat už dávno..Šel jsem chodbou na místo, kde se všechno stalo. Hromadil se mi vztek.. vztek na toho zasranýho parchanta..
Na místě už byla Drista, můj táta, Noah a dokonce i Georgovi rodiče. Všichni vypadali hodně naštvaní.
Všimli si mě, ale já na ně nebral žádné ohledy. Právě teď mě zajímal jen Noah a pomsta.
"Dreame-" Drista něco chtěla říct, ale já ji od ignoroval a dál šel rovně. Dostal jsem se do dostatečné blízkosti.
"Říkal jsem ti aby jsi se od George držel dál ty bezcitnej hnusnej kreténe!" odstrčil jsem ho a chtěl mu jednu, ale ostatní mě zarazili.
"Dreame!" Podíval jsem se na ně a začal se pomalu uklidňovat.
"My chápeme, že jsi naštvaný.. ale prosím, hlavně nic nezačínejte.." Pomalu jsem se otáčel pryč.. ale když to ostatní nejmíň čekali, otočil jsem se zpět na Noaha a svůj cíl splnil. Dostal ode mě tvrdou ránu do nosu a dřív než on stihl udělat to samé, znovu nás oddělili do bezpečně vzdálenosti.
"Dobře stačí!" Georgův táta se podíval na Noaha a pak na mě. Bál jsem se, že jsem si teď v jejich rodině tímhle zkazil reputaci..
"To bylo zasloužený." řekl a kývl na mě. Georgeova mamka se sice snažila tvářit vážně, ale taky na mě tajně kývla. Je to v pohodě.Noaha si někam odvedli a zůstali jsme tam jen já, Georgeovi rodiče a můj táta. Drista už odešla do pokoje. Chtěl jsem jít taky, ale ještě si mě zastavili.
"Dreame.. já vím že jsi naštvaný, ale-" mého tátu přerušila Georgeova mamka.
"Nechte ho být. Je to normální reakce od lidí ve věku jako je on. A kdybych byla já na jeho místě, tohle by nebyla jediná rána, kterou by ten parchant dostal." Můj táta váhal, ale nakonec jakžtakž přikývl. Naznačil mi, že můžu jít.
"Ještě jedna věc.." Ozvala se Georgeova mamka. Podívala se na jeho tátu.
"Prosím, dohlédni na George.. zítra samozřejmě přijdeme sami, ale teď už předpokládám, že spí.." Přikývl jsem.
"Dohlédnu na něj.. slibuju.."
Byli samé krátké kapitoly takže tady máte takovou delší👍❤
Koment/hvězdička potěší<3
ČTEŠ
It Can Be Our Secret - Dnf
FanfictionDalší dnf příběh!! Doufám že se bude líbit !NÁHLEDOVKA NENÍ MOJE! (žádná kterou používám není moje!!)