pov George
Seděl jsem na posteli a čekal na Dreama. Šel nám totiž udělat popcorn k filmu. Když Dream přišel, položil ten popcorn na mezi nás a lehl si ke mně.
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗(No jo no říkala jsem že pov George nebude ale tak bude no😭)
V průběhu toho filmu mi Dream položil ruku na stehno. pousmál jsem se nad tím. Trochu jsem posunul moji nohu, aby měl větší přístup k mému stehnu.. Chtěl jsem malinko provokovat...
Dream po chvíli začal jezdit rukou po mém stehně. Vždycky když se přiblížil k mému rozkroku, musel jsem zadržet dech..Když to takhle opakoval delší dobu, zaklonil jsem hlavu a vydechl.
Dream se nad tím pousmál. Přemístil si mě na jeho klín a začali jsme se líbat. Položil jsem si moje ruce do jeho vlasů a párkrát za ně zatahal.
Vydrželi jsme se tak líbat celkem dlouho, dokud jsem se zase nezačal provokativně pohybovat a Dream se musel na chvíli odtáhnout a vydechnout. Přisunul si mě za zadek blíž. Nechtěně jsem nad tím vzdychl.. možná trochu víc nahlas, než to bylo nutné..
Věděl jsem, že teď bude Dream chtít víc.. a nevadí mi to..pousmál se nad tím a bez jakéhokoliv zdržování mě začal hrubě líbat na krku. Nad tímhle jsem musel taky pokaždé sténat..
Než jsem stihl zaznamenat, co se vlastně děje, Dream už mě shodil pod sebe, chytl mi pevně obě ruce jeho jednou rukou a zase mě začal líbat. Jen jsem spolupracoval se vším, co dělá.
Líbí se mi, když semnou takhle zachází..Po chvíli našeho líbání, mi Dream konečně sundal triko, svázal moje ruce lanem a zajistil to za hranu postele..
Jeho ruce si položil na moje tělo a pak mi začal dělat cucfleky na mém těle. Jen jsem nad tím sténal a čekal, co udělá dál..
Po chvíli si Dream sundal svoje triko a mně začal sundávat kalhoty..Za nedlouho už jsme byli oba dva nazí a už to šlo jako vždycky. Dream mě začal připravovat a líbal mě u toho. to trochu zadržovalo moje steny, ale stejně ne moc.
Po chvíli už skončil s přípravou.
"Připraven, zlato?" jen jsem přikývl.Dream přirazil a jako vždy čekal, než si zvyknu. Já jako vždy hlasitě zasténal..
Tentokrát musím uznat, že mi to trvalo trochu déle..
Konečně jsem dal Dreamovi znamení, že může. Dream se tedy začal pohybovat a já hned na to sténat.. skoro až křičet..Dream postupně jen zrychloval a já víc a víc sténal.. dostalo se to zase do fáze, kdy se mi muselo objevit i pár slz..
"Dreame!" Znova jsem zasténal.. Chtěl jsem se něčeho chytit, ale bohužel, nešlo to.
Zaklonil jsem hlavu a přidal na hlasitosti mých stenů..
Po nějakých těch minutách už jsme se oba zase blížili ke konci.. a já si tedy užíval poslední chvíle bolestivého, ale zároveň hodně příjemného pocitu..Když jsme se s Dreamem uvolnili, naposledy jsem dlouze zasténal..
Ještě jsem se klasicky vydýchával, mezi tím, co si mě Drea přitáhl do objetí. Tohle mě celkem vyčerpalo hned po ránu nebudu lhát hah.. hodně se mi chtělo spát, ale nechci hned teď usnout.. chci se mazlit.Dream mi pomohl se obléct a znovu mě objal. Už se mi zavírali oči, ale hned na to jsem je prudce otevřel. Dream si toho všiml a lehl si semnou. Objal mě pevněji, hladil mě přitom po zádech.
"Klidně se prospi Gogy.. zasloužíš si odpočinek.." Dal mi pusu do vlasů. Já jsem se tedy k Dreamovi přitulil a za nedlouho už jsem usínal..
...Něco je semnou špatně💀....
ČTEŠ
It Can Be Our Secret - Dnf
FanfictionDalší dnf příběh!! Doufám že se bude líbit !NÁHLEDOVKA NENÍ MOJE! (žádná kterou používám není moje!!)