56

252 23 3
                                    


pov Dream

George skoro celou cestu prospal, ale konečně po pár hodinách, jsme tu. 
"Georgi.. jsme tady." George se začal probouzet a hned jak si to uvědomil, okamžitě bez problému vstal. 
"Jsme tady!"  Na nic nečekal a hned vystoupil. Vystoupil jsem taky, ale dřív, než jsem si vůbec stihl prohlédnout jak jejich dům vypadá z venčí, George mě vzal za ruku a rozeběhl se semnou dovnitř. 

Sundali jsme si boty a George mě zavedl do tak zvaně 'hlavní místnosti'. Byla to velká místnost, ve které byli schody na levé i na pravé straně. Vedli na menší balkónek a zároveň chodby.
"Na levé straně je kuchyň s obývákem, támhle ve předu je koupelna a na pravé straně je náš vnitřní bazén." Bazén?!  
"Vy máte vnitřní bazén?!"  Jako, my v hotelu taky, ale ještě je zavřený kvůli rekonstrukci. Bude se totiž propojovat s venkovním a chtějí tam udělat nové tobogány. 
"Jo. Zítra můžeme jít, jestli chceš."  No.. už jsem v bazénu nebyl dlouho, takže beru.
"Musím ti ukázat můj pokoj!" Opět mě George vzal za ruku a rozeběhl se k těm schodům. 

Prošli jsme tou chodbou nahoře až někam dozadu, kde byli dveře do jeho pokoje. George otevřel ty dveře a pustil mě dovnitř.
"Wow..."George se zasmál nad mojí reakcí. Měl opravdu velký pokoj. U své postele měl velké okno přes celou jednu část. Něco jako jedna velká prosklená zeď. Jeho postel byla taky hodně velká, ustlaná a prostě hezky upravená. Vedle ní měl noční stolek a menší knihovnu. Měl tu ještě velký psací stůl, koberec a další věci, jako skříně atd. 
"Vím, že si říkal, že máš velký pokoj.. ale tohle jsem nečekal.." George se zasmál a přišel ke mně. 

Přišel ke mně, dal si ruce kolem mého krku a přitáhl si mě do polibku. Já si klasicky svoje ruce umístil na jeho pas a přitáhl si ho blíž ke mně. 
Z ničeho nic mě George začal držet za krk pevněji a to mě donutilo udělat pár kroků dopředu. Myslím, že to bylo to, co George chtěl, protože jsme narazili do jeho postele. 
Tázavě jsem se na něj podíval, když přikývl, shodil jsem ho na postel pod sebe a znovu jsme se začali líbat. 

Přesunul jsem se na jeho krk, který už byl zaplněný cucfleky, ale to nevadí... George mi chtěl sundat triko, ale přesně v tu chvíli se otevřeli dveře od jeho pokoje.. Podívali jsme se na sebe vyděšeně a doufali, že to nejsou jeho rodiče.

Chtěl jsem se posadit vedle George, ale tím, jak rychle jsem zareagoval, jsem si neuvědomil,  že jsme na okraji postele a samozřejmě jsem spadl na zem. Musím uznat, že jeho postel není zrovna nejnižší..
"Au.." George mezi tím slezl z postele.
"Co to sakra-"
"Neumíš klepat ty vole?!" Dobře, tohle stoprocentně nejsou jeho rodiče. 
Zvedl jsem se ze země a zjistil jsem, že je to jeho sestra. Stála ve dveřích s překvapeným a trochu znechuceným obličejem.
"Hoď se do klidu blbečku! já myslela, že přijedeš sám!" Do tohohle se radši plést nebudu.
"To je jedno! Prostě se nauč klepat!" Musím říct, že mají skvělí sourozenecký vztah.
"Ježiš tak se hned neposer." George vypadal, že by ji nejradši zabil.
"Vypadni z mýho pokoje!" 

Ještě na sebe něco řvali, ale pak Georgova sestra konečně odešla. George si sedl na postel a já si k němu přisedl.
"Promiň.. ona je prostě otravná.. a-" Přerušil jsem George polibkem.
"To nevadí..." George si opřel čelo o to moje.. po chvíli jsem ho objal a on mě nazpět.


<3 

It Can Be Our Secret - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat