Y.N: Eğik yazılanlar Eiko'nun içinden geçen düşünceleri ifade ediyor. Keyifli okumalarr.
Sabah alarmla uyandım. Bugün okulun ilk günüydü. Aynı zamanda ortaokulun son senesi. Okul için heyecanlı değildim çünkü sınıfımdan pek hoşlanmazdım.
Ayrıca UA kahramanlık okuluna hazırlanıyordum. Bunun için cidden heyecanlıydım.Doğruldum ve alarmı kapattım.
Şimdi bir de okula mı gideceğim ya...Hemen üzerimi değiştirdim ve kahvaltıya indim.
"Günaydın anne""Günaydın Eiko. Uykunu aldın mı?"
Uykulu uykulu hem tıkınıyor hem konuşuyordum.
"Sabahın köründe ders işleyen okul olmaz olsun!"Annem bana gülümsedi ve işlerini yapmaya devam etti.
Kahvaltımı bitirdim, odamdan çantamı aldım.
"Ben çıkıyorum anne!"~~~~~
Ders zili çalmıştı. Sınıf öğretmenimiz gelmiş, konuşmaya başlamıştı.
"Şimdi size kariyer tercihlerinizle ilgili bir kağıt dağıtacağım,"Birden kağıtları etrafa saçtı ve sesini yükseltti
"Ama hepiniz kahramanlık bölümüne devam etmek istiyorsunuz, değil mi?!"Bu adam manyak.
Sınıfta da bağırışlar vardı.
Sınıf da öyle.Sarışın çocuk atladı birden,
"Hocam beni herkesle bir tutmayın!"Ah Bakugou, bu çocuk neden böyle?
Ortaokul boyunca egolu davranışlarına şahit olmuştum. Pek hoşlandığımı söyleyemem ama onunla fazla konuşmadım.
Sınıf hala gürültülüydü.
"Öyle demesene Bakugou!""Aa sen UA'e gitmek istiyordun değil mi?"
Ve UA'e gidebilecek tek kişinin o olduğunu iddia etti.
O sırada Midoriya dikkatimi çekti, iyice sırasına kapanmıştı. O çocuk hep sessiz biriydi. Ama pek de dikkat etmemiştim.
Ben Midoriya'ya bakarken konunun ona geldiğini fark ettim. Bakugou onun üzerine yürüyordu.
Yine ona zorbalık uyguluyor...
Bu durumun farkındaydım ama hiç karışmamıştım. Aslında zorbalıktan hoşlanmam ama kendi aralarında çözmeleri gerektiğini düşünüyordum.
Buna cidden dur demeli-
"Bu arada, Minato da UA'i hedefliyormuş!" diye bir ses yükseldi.
Aptal dedikoducu sınıf.
Bakugou yaklaşırken "Cidden içinde bulunduğum sınıf çok hayalperest" diye homurdandı.
Ellerini sırama vurdu.
"Vazgeç resim fırçası! O okulun sizin gibi yeteneksizlere ihtiyacı yok!"Önce sadece yüzüne baktım. Ve tek kaşımı kaldırdım.
"Benim yeteneğimi nereden biliyorsun sen?""Yetenekli olsan fark edilirdin ama görünen o ki sende hiç numara yok!"
Sınıfta sessizlerden biriyim diyebilirim ve sadece ara sıra sınıftakilerle konuşurum ama çekingenlikten değil, sınıftan hoşlanmadığımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x OC (Bakugou x Reader ~~ Bakugou x YN)
Fanfiction"Aşkın kalbimi bombaya çevirmişken sen patlasan ne olur?" ~ "Neden bana aşık oldun ki?" ~ "Aldığın nefes bile erimeme yetiyor." (DEVAM EDİYOR.) _______________________________________________ Merhabalar! Bu benim ilk kitabım ve umarım güzel olur. T...