Bölüm 23- Parti

404 30 207
                                    

Arkadaşlar yeni bi şey öğrendim siz yorum atınca yazar wattpade girdiği için daha hızlı bölüm yazabiliyormuş
Gizli bilgi

Bu bölüm baya uzun oldu, belki yarıda bölüp devamını sonra okursunuz. Zaten gelecek bölümde unutanlar için hatırlatma koyacağım

Bu arada bu bölüm Dai'ye laf edeni dövüyorum, baştan söyleyeyim :)

İyi okumalar!

"Aşağıda bir şeyler oluyor, hadi inelim." dedim Bakugou'ya bakarak.

(Hatırlamıyorsanız bir önceki bölümün son kısmını okumak isteyebilirsiniz, heheheh.)

"Acelen ne?" diye sordu sinir küpü sessizce, derin sesiyle. "O piçin doğum gününe biraz geç gitsek ne olur ki?"

Vücudunu kurulamaya vakti olmamış olmalı ki pürüzsüz göğsünden bir damla su süzüldü.

Arkamdaki duvarı yokladım.
Açıkça heyecanlanmıştım ve elim ayağıma dolanmıştı. Belinde sadece havluyla karşımda durup çenemi böylesine nazik tutarken heyecanlanmasam garip olurdu zaten.

"Biri gelir diye şey ettim..."

"Gelirse gelsin," dedi kendinden emin bir gülümsemeyle. "Yanlış bir şey yapmıyoruz."

"Onlar bunu anlayacak mı?"

"Ne zamandan beri diğerlerinin ne düşündüğünü bu kadar önemsiyorsun?"

"...Eğer Rai veya Mina görürse haftalarca bunu konuşurlar."

İnsanı hasta edecek derecedeki çekici gözleri manidar gülümsemesiyle kısıldı. Çenemdeki elini başımın arkasına götürmüş saçlarımı okşuyordu.

Bu sırada aşağıdan duyulan sesler, ikizlerin geldiğini haber veriyordu.
"Aşağı mı insek-" diye girdiğim cümleyi sarı cıvcıvın yumuşak öpüşü böldü.

Onun sıcak dudakları nazikçe benimkilere dokunurken içimde bir kıpırtı hissettim, ve bu çok hoşuma gitmişti.

Sonunda heyecanımı bir kenara bırakmaya karar verdim. Ben farkında bile olmadan ona hızlı öpücüklerle karşılık vermeye başlamıştım.

En başta afallasa da o da uyum sağladı ve diğer elini belime sarıp hızla öpmeye başladı.

Onun bedeni benimkine değiyordu. Ya kalbimin sesini duyarsa? diye düşündüm. Onun da benimle aynı şeyi düşünüp düşünmediğini merak ettim.

Sonunda ayrıldığımızda nefes nefeseydik. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum, belki uzun dakikalar geçmişti, belki birkaç saniye...

Refleks olarak etrafa bakındım. Kimsecikler yoktu. Aşağıda birtakım gürültüler duyuluyordu fakat kalbimin sesinden daha yüksek değilmiş gibi geliyordu.

"Yemin ederim beni çıldırtacaksın..."

(Arkadaşlar bu cümleyi romantik mi anlarsınız artık nasıl anlayacağınız size kalmış .d)

"Hadi artık." dedim karşımdaki kırmızı gözlere bakıp. "Aşağıya inmeliyiz."

"Kalsak ya burda?" dedi sessizce. Alnını alnıma yasladı. "O curcunaya girmeyelim."

"İyi de parti-"

"İkimiz olalım istiyorum, biliyor musun?..."

Soluduğu nefesi duyabiliyordum.
"Bu yer, bu şehir... Hatta tüm dünyada sadece biz olalım istiyorum. Eğer şu an içinde olduğumuz zamanı satın alabilseydim, tüm varlığımı verirdim."

Bakugou x OC  (Bakugou x Reader ~~ Bakugou x YN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin