İki hafta sonra
1A çok tatlı bir sınıf, herkes birbiriyle arkadaş. Dai de hemen uyum sağladı.
Ben bizim sınıftan daha çok Mina ve Jirou'yla takılıyorum ama tabii ki en çok takıldığım insan Rai.Arada da Bakugou'ya sataşıyordum çünkü çok komik görünüyor.
Ama o da bana karşı savaş ilan etti... O da bana sataşıp duruyor."Hey Bakugou!"
"Ne var resim fırçası?!"
Kafasına kağıt attım.
"Aç bakim şunu."Ters ters baktı. Sonra kağıdı açtı. Üstünde "MAL" yazan diken saçlı bir çöp adam resmi vardı. Kaşlarını çattı, ufaktan sırıttığını görebiliyordum. Kağıda bir şeyler karalayıp bana attı.
Yazıyı ve kendi resminin bir kısmımı karalamış, yanına resim fırçası çizmiş, üstüne de "APTAL RESİM FIRÇASI" yazmıştı.
Sırıttım.Sonra Bakugou'ya döndüm. Camdan dışarıyı izliyordu. Birden bana döndü ve elimde açık duran kağıdı gördü. Sonra gözlerime baktı. Dudağının kenarının hafif kıvrıldığını fark edebilmiştim. Ona gülümsedim. O sırada Mina yanıma gelmişti.
"Minato, bu elindeki ne?"
İrkildim. Mina elimdeki kağıdı almaya çalışıyordu. Kağıdı bıraktım, incelemeye başladı. Baktıktan sonra geri verdi, gülümsüyordu ama bu normal bir gülümseme gibi değildi (piç smile :) ). Garipsemedim.
Aizawa Hoca geldi, bir şeyler söyledi ve serbest olduğumuzu söyleyip uyudu.
Bu nasıl hoca lan.
Aklıma Bakugou'ya yapmak için çok güzel bir itlik geldi. Bunun için Kaminari'yi ikna etmek iyi olacaktı böylece sarı kirpinin tepkisini bölüşebilecektik.
Tabii ki sadece bu değil, Kaminari'yle böyle şeyler yapmak çok eğlenceli oluyordu."Hey, Kaminari!"
"Minato?"
Bakugou gibi o da ön çaprazımda oturuyordu. Ona yanaştım.
"Aklıma çok güzel bir şey geldi." dedim ve bir piç smile attım. O olayı anlamıştı.
Aynı şekilde gülümsedi."Evet, seni dinliyorum."
Planı anlattım.
"Bu çok klasik-"
"Ama Bakugou'yu çıldırtmaya yetecek bir şaka!" dedim.
İkimiz de gülümsedik. Tatlı çocuktu.
Mina ve Jirou da yanımızda planı dinliyordu."Bu çok basit değil mi?" dedi Jirou.
Mina endişeli bir şekilde bakıyordu.
"Bakugou'nun bir sinir küpü olduğunu bildiğimize göre bu onu yeterince sinirlendirecektir." diye yanıtladım.
Zil çaldı ve Bakugou dışarı çıktı. Ben hemen bir kova çizdim ve gerçeğe çevirdim, tuvalette suyla doldurup sınıfa döndüm.
"Todoroki! Biraz buz parçası yapabilir misin?"
Midoriya ve Dai onun yanındaydı, pikachuyla yanlarına gittik.
"Neden?"
"Kaplumbağa dede-" Kaminari ağzımı eliyle kapattı ve
"Kacchan'a şaka yapacağız!" diye yanıtladı soruyu.
"Bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum, çok sinirlenir."
Midoriya konuştu,
"Evet Minato, bunu yapmamalısınız."Dai devam etti,
"Harbiden, sıçar ağzınıza."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x OC (Bakugou x Reader ~~ Bakugou x YN)
Fanfiction"Aşkın kalbimi bombaya çevirmişken sen patlasan ne olur?" ~ "Neden bana aşık oldun ki?" ~ "Aldığın nefes bile erimeme yetiyor." (DEVAM EDİYOR.) _______________________________________________ Merhabalar! Bu benim ilk kitabım ve umarım güzel olur. T...