XII

1K 72 52
                                    

*Peter*

Weekend spędziłem świetnie! Okazało się, że to ja jeżdżę trochę lepiej na desce od Pietra, ale duma mu nie pozwala przyznać mi racji. Nawet Wanda, która później przyszła do nas dając nam kanapki była zdania, że jestem lepszy. Później upierali się bym poszedł z nimi i zjadł obiad w wieży ale się upierałem by wrócić do domu. W końcu dałem im wygrać, bo Pietro szantażował mnie, że pobiegnie ze mną na rękach. Obiad robił w Niedzielę pan Steve razem z Wandą. Ugotować w dwójkę tyle jedzenia to wysiłek. Niektórzy z wieży mieli tak jak ja przyspieszony metabolizm, więc musieli ugotować o wiele więcej jedzenia niż dla normalnych dziewięciu osób. Thor był w Asgardzie, ponieważ miał jakieś sprawy. Jadłem przy stole ze wszystkimi Avengersami i jeszcze byłym żołnierzem James'em Barnes'em! Po obiedzie, który był przepyszny pan Rogers i pan Barnes pomogli mi w zadaniu domowym z historii, które miałem na jutro. Gdy zbliżał się już wieczór pożegnałem się ze wszystkimi domownikami mówiąc, że mam jeszcze trochę nauki, za co podobno zapunktowałem panu Rogersowi, tak mówiła Wanda. Było wiele plusów ale także był pewien minus. I to dosyć spory minus. Zaczynałem stawać się rozpoznawalny na ulicach Manhattanu, a także w innych dzielnicach Nowego Jorku. W mediach aż wrzało od moich zdjęć z tego weekendu, który spędziłem razem z Pietro, a także Wandą, która czasem do nas dołączała. W gazetach, wiadomościach i w całym internecie były dwa typy nagłówków: "Czy wiemy już kim jest Spiderman?" lub "Jeden z grupy Avengers jest gejem?".

- Czy wiemy kim jest Spiderman? - Usłyszałem z kuchni dźwięk telewizora w salonie. - Ostatnim czasem możemy zauważyć nieznanego chłopaka wraz z jednym członkiem grupy Avengers, a dokładnie Pietro Maximoff, a także czasem z jego siostrą Wandą Maximoff. Internauci uważają, że albo chłopak jest Spidermanem i zaczynają tworzyć nową młodszą wersję grupy Avengers lub słynny Pietro Maximoff jest gejem, a tajemniczy brunet to jego chłopak - zirytowany poszedłem wyłączyć telewizor, bo gadają to już drugi dzień i ileż można drążyć jeden temat. - Faktem, który może nam posłużyć za dowód jest to, że Pietro znany również jako Quicksilver nigdy nie był widziany z żadną dziewczyną. Dodatkowo...- wyłączyłem telewizor i wróciłem do kuchni robiąc kolację dla mnie i cioci May. 

Miałem już tego po dziurki w nosie i Maximoff o tym wiedział. Za to on miał w to totalnie wywalone i jedynie śmiał się z tego mówiąc, że temat po miesiącu ucichnie. 

Szybki i głupi😝:

Hej mój cHłoPaKU

Jak się ma moja kruszynka?

Ja

Weź spadaj

To nie jest śmieszne

Szybki i głupi😝:

Dla innych jest 

Ja: 

Chciałbyś może znaleźć sobie jakąś dziewczynę na parę dni? 

Daliby nam spokój 

Szybki i głupi😝:

Ale po co jeśli mam takiego wspaniałego chłopaka, który na dodatek może być Spidermanem? ;*

Ja:

Spadaj

Szybki i głupi😝:

Nie denerwuj się :(

Złość piękności szkodzi

I jak ja będę wyglądać z brzydkim chłopakiem w wiadomościach?

Ja:

...

Szybki i głupi😝:

Ojjj no nie rób trzykropka nienawiści

Wrong number -Peter ParkerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz