5.Bölüm Acı

78 14 2
                                    

Selam arkadaşlar❣️

Umarım 4. Bölümü beğenmişsinizdir.Bora ve

Havin sahneleri artacak alışsanız iyi olur

İyi okumalar

Yatakta doğrularken kendimi çok yorgun hissediyordum. Bütün gece rüyamda Asel'i görmüştüm.İki defa çığlık atarak uyandığımı hatırlıyorum. İlk uyandığımda karşımda Bora'yı buldum.

Sayıklamalarımı duyunca bana bakmaya geldiğini söylemişti. Yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim. Elimi yüzümü yıkayıp oturma odasına geçtim. Boştu...

Saat daha 7:23'tü Bora bu saatte nereye gidebilirdi ki. Asel kaçırıldığından beri restoranı açmamıştık. Bugün restoranı açmaya mı gitmişti.Telefonumu elime alıp Bora'yı aradım. İkinci çalma da açtı.

"Bora nerdesin restoranı açmaya mı gittin bugün?" Diyerek hemen sordum.

"Hayır birazdan gelecem akşam için hazırlık yapamam gerekiyordu."

"Tamam" diyerek telefonu kapattım.

Bu akşam neler olacağını ikimizde bilmiyorduk ama Bora'nın bir planı vardı bundan emindim. Hiçbir yola plan yapmadan çıkmazdı. Kendime en sert olanından bir kahve yaptım. Beni kendime ancak getirirdi.

Asel neredeydi, iyimiydi,beynim sürekli aynı sorularla beni yoruyordu.Kahvemi içtikten sonra Bora gelmeden sıcak bir duş almak için duşa geçtim

Vücudumun biraz gevşemeye ihtiyacı vardı ve sıcak banyo bana her zaman iyi gelirdi. Duş kabinine girip suyu ayarladım. Ne kadar süre banyoda kaldığımı bilmiyordum ama iyi geldiği kesindi kendime gelmiştim.

Saçlarımı kurutup yukarıdan at kuyruğu yaptım. Üzerime siyah bir tayt ve gri bir sweatshirt giydim. Oturma odasına girdiğim sırada telefonum çaldı.

Bora'nın aradığını düşünerek telefonu elime aldım ama telefon ekranında Bora'nın adı yoktu. Gizli numara yazıyordu.ellerim titredi. Kimin aradığını anlamıştım. Kendimi toparlayıp telefonu açtım.

"Bekletilmeyi sevmem bil diye söylüyorum."

Öyle iğrenç bir ses tonu vardı ki onu duyduğum için kendimden iğreniyorum.

"Asel nerde, iyi mi,ona ne yaptın" sesim öyle sert çıkmıştı ki ben bile şaşırmıştım.Karşı taraftan gelen gülme sesi midemi bulandırmaya yetmişti.

"Ay çok korktum. Lütfen lütfen kızma bana söyleyeceğim Asel şuan...."

"Asel şuan?"

Ve aynı gülme sesi.

"Beni çok güldürüyorsun.Bunun için eğitim falan mı aldın kızım. Asel nerde mi dur söyleyeyim. Benim yanımda "

Ve yine aynı gülme sesi

"Birincisi ben senin kızın değilim. İkincisi seni güldürdüğüm kadar yalvartaçağım Asel'e birşey yaparsa...." Cümlemi bitirememiştim.

"Kes, senden korktuğumu mu sanıyorun aptal kız. İki saat sonra vereceğim adreste ol gelmezsen sen bilirsin."

Did did did

Telefonu yüzüme kapatmıştı.Karar vermiştim Bora'ya anlatacaktım belki akşamki plan için bir yardım olurdu. Koltuğa oturup Bora' nın gelmesini bekledim.

Eğer o buluşma yerine gitmezsem ne olurdu? Asel'e zarar mı verirdi. Gidecektim Asel'e zarar vermesine izin veremezdim buluşma yeri olarak Bora'yı ilk dövdüğü sokağı seçmişti pislik.

Kapı çalmaya başladığında kapıyı açmak için ayağa kalktım. Kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu. Bir anda ağzımı kapattı. Sus dedi ama nasıl susabilirdim. konuşamadığım için kafamı hareket ettirerek tamam dedim.

Kış Güneşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin