32. Bölüm Son

71 12 0
                                    

Selam arkadaşlar ❣️

Artık sona geldik. Herşey yaşandı ve bitti. İyisiyle kötüsüyle herşeyin üstesinden gelindi. Tüm initkamlar alındı.

Son bölümü yazmak istemezdim ama başka bir kitapta tekrar görüşmek üzere🥺

İyi okumalar ❤️

Bazı şeyler ne kadar içten içe seni kemirse de aslında seni güçlendiren şey odur. Ne zaman bitmeyeceğini, o çileyi ölene kadar çekeceğini düşünürsün ama öyle olmadı. Bizim tüm çilelerimiz bitti.

Arabayla ilerlerken o kadar mutluydum ki yüzümdeki gülümseme hiç azalmıyor aksine artıyordu. Ben pencereden dışarıya izlerken Borayla Sedat konuşuyordu. Onlarda çok mutluydular.

Uzun zamandır ikisinde böyle güldüğünü görmemiştim.

"Neye gülüyorsunuz bakalım."

"Havin hiç sorma Zafer Atalara hiç unutamayacağı bir ders vermiş olduk. Sağ olsun polislerde bize yardım etti."

Sedat bir yandan bana birşeyler anlatmaya çalışıyor bir yandan da gülüyordu. Bora bana Zafer Atalara hazırladıkları tuzağı anlattı ve bende gülmeye başladım.

"Bora şimdi ne olacak?"

"Asel'i almaya gideceğiz."

"Gerçekten mi?"

"Evet hemde akşam yola çıkıyoruz."

Şuan arabada olmasaydık Bora'ya sarılırdım ama arabada olduğumuz için bunu yapamadım.

Evin önüne gelince arabadan indik. İçeriyi girince oturma odasına geçip her birimiz bir koltuğa oturduk.

Sedat gülerek " hadi be şimdi bitti mi aksiyonlu hayat. Tüh be." Dedi.

"Sedat biz yaşamaya devam ederken aksiyon bitmez."

Bora Sedat'a göz kırptı.

"Sedat sende gidip eşyalarını topla istersen artık."

Sedat'ta bizimle gelecekti ve Asel'i aldıktan sonra uzun bir süre buraya dönmeyecektik. Sedat eşyalarını almak için eve gitti. Biz Borayla hâlâ oturuyorduk.

"Bende eşyalarımızı toplayayım." Dedim ayağa kalkarak.

"Havin önce gel seninle birşey konuşacağım."

Bora'nın benle konuşacağı şeyi çok merak etmiştim. İlerleyip Bora'nın koltuğuna oturdum.

"Evet Bora seni dinliyorum."

"Havin ben geçen gün mutfakta sana." Bora'nın söylediği cümleyi ben bitirdim.

"Sen geçen gün mutfakta bana evlilik teklifi ettin Bora."

Bora beni onaylamak için kafasını salladı.

"Bora yoksa pişman mı oldun?"

Bora endişeyle ellerimi tuttu.

"Havin asla hayatımda yaptığım en güzel şey sana evlenme teklifi etmekti. Asla pişman olmadım aksine ben şey demek istiyorum."

"Ne demek istiyorsun Bora?"

"Hani herşey bitti, kurtulduk ya."

"Eeeee"

"İşte biz diyorum. Asel'i aldıktan sonra"

"Bora lütfen biraz hızlı konuş ya. Çatlayacağım söyleyeceğin şeyi merak etmekten."

Bora bana güldükten sonra konuşmaya devam etti. Çok heyecanlıydı. Çünkü farkında olmadan elimi sıkıyordu.

Kış Güneşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin