Selam arkadaşlar ❣️
Umarım okurken eğleniyorsunuzdur. Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.
iyi okumalar ❤️
Odadan çıkıp koridorda ilerliyordum. Bir odanın önünden geçiyordum ki yere diz çökmüş hıçkırarak ağlayan bir kadını gördüm.
Birileri onu tutmaya çalışıyordu. Yanlarına gittim.
"İyi misiniz?"
Ağlayan kadın bana bakmadı bile. Onu tutmaya çalışan adam kafasını çevirip bana baktı. Adam ağlamıyordu ama o da çok kötü görünüyordu.
"Kızımız ameliyatta kan gerekiyor ama kan bulamıyoruz."
Adamın söyledikleri Bora ameliyattayken yaşadıklarımı aklıma getirdi. Sedat olmasaydı bizde kan bulamayabilirdik.
"Kızınızın kan gurubu ne?" Diye sordum adama.
"A Rh negatif"
Bu benim kan grubumdu. Ameliyattaki kızla benim kan gurubum aynıydı.
"Benim kan gurubum da o. Kızınıza ben kan veririm."
Ağlayan kadın beni duyar duymaz ayağa kalktı.
"Gerçekten mi ?"
"Evet hemen gidip ne kadar gerekiyorsa kan vereyim."
"Allah razı olsun senden."
Kadına gülümseyip kan vermeye gittim. Kadının yanındaki adam da benimle beraber geldi.
"Gerçekten çok teşekkür ederiz. Kızımız senin sayende yaşayacak."
"Kim olsa aynı şeyi yapardı."
Adam bana bir kez daha teşekkür ettikten sonra koridordaki odaya girdik. Hemşire beni otutturdu ve kanımı almaya başladı. Kanımı alırken ona bakmadım. Çünkü iğneden çok korkardım.
Kan verirken kapının önünde duran Sedat'ı gördüm. Bana merakla bakıyordu.
"Havin iyi misin, neden kan veriyorsun? "
"Sonra anlatacağım. Sen neden geldin?"
"Uzun süre gelmeyince Bora seni merak etti. Kendi çıkıp bakacaktı. Zor tuttum valla."
Hemşire koluma pamuğu koyarken ayağa kalktım. Odadan çıkarken adam arkamdan seslendi dönüp baktım.
"Çok teşekkür ederiz kızım." Dedi.
"Rica ederim. Ben kızınızı görmeye uğrarım."
Adam beni kafasıyla onaylayınca önüme döndüm.
"Bu adam sana niye teşekkür etti Havin."
"Kızına kan verdim."
"Öyle mi?"
"Evet. Kahve almaya çıkıyordum. Koridorda ağlayan kadını gördüm. Kızı ameliyattaymış ama kan bulamıyorlarmış. Kızın kan gurubu benimkiyle aynıydı bende kanımı verdim."
Sedat kafasıyla beni onayladı. Sedatla beraber kahve almaya gidiyorduk ki Sedat kendini beni kulanarak saklamaya çalıştı.
"Sedat ne yapıyorsun?"
"Şu yanımızdan geçen adam Zehra'nın sevgilisi olan."
"Eee niye saklandın?"
"Adam seni bir daha bu hastanede görürsem öldürürüm dedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
SonstigesDaha çocuk yaşta hayatın zorluklarıyla yüzleşmiş ama asla pes etmemiş bir kadın ve neredeyse aynı zorluklarla karşılaşmış bir adam geçmişin ardında ki sırlarla karşı karşıya gelmekte. "Söz mü " dedi kadın. "Söz " dedi adam.