Selam 💞19.Bolümde Bora'nın kıskançlığı yüzünden gerçek kimlikleri ortaya çıkmış oldu. Bulundukları durumdan hiçbirine birşey olmadan çıkmaları dileğiyle 😘
İyi okumalar ❣️
Adamlar silahlarını çıkarıp bize doğrulttular. Bora beni arkasına sakladı. Sedat gelmemişti. Adamlardan biri "Siz kimsiniz lan ." Diye bağırdı
İkimizde hiçbir cevap vermedik. Sedat'ın gelmesini bekliyorduk ama Sedat kulaklığa cevap bile vermiyordu.
"Konuşsanıza kimsiniz siz ?"
Biz yine cevap vermedik. Benim gözlerim silahların üzerindeydi. Bora'nın ki ise hâlâ Sinan denen adamın üzerindeydi.
"Orhan Güneş nerede, ona ne yaptınız?"
Bora adamın cümlesine güldü.
"Hakkın rahmetine kavuştu. Sizlere ömür." Dedi adamlarla dalga geçerek.
Sinan Bora'nın onlarla dalga geçmesine çok sinirlendi. Bir iki adım atıp bize yaklaştı. Daha sonra vazgeçerek geri çekildi.
"Son kez soruyorum siz kimsiniz?"
"Allah'ın bir kulu."
Bora adamlarla dalga geçmeye devam ediyordu ama hiçte dalga geçecek bir durumda değildik.
Masaya oturduğumuzdan beri Bora'yı süzen kadın adamlara "indirin silahları." Diye bağırdı.
Kaşlarımı çatarak kadına baktım. Ne yapmaya çalışıyordu. Adamlar onu dinlemeyip silahlarını indirmediler.
Bir kez daha "indirin silahları." Diye bağırdı.
Adamlardan biri onu dinleyip silahını indirdi. Daha sonra diğerleri de silahlarını indirdi. Bir kişi dışında Sinan hâlâ silahını Bora'ya doğrultmuş bir şekilde duruyordu.
Kadın kalktığı sandalyeye oturdu. Öyle rahat görünüyordu ki gidip saçını yolmamak için kendimi zor tutuyorum.
"Sinan sende indir silahını."
Sinan silahını yine indirmedi.
"Sinan beni dinlemek zorundasın indir silahını."
Sinan önce kadına baktı sonra da istemeyerek de olsa silahını indirip kalktığı sandalyeye o da oturdu ve onun ardından da diğerleri.
Kadın bize bakarak "oturun." Dedi.
Biz oturmadık. Kadın bir daha tekrarladı.
Bora "Oturmayacağız. Sizin gibi şerefsizlerle çok bile oturduk o masaya." Diye bağırdı.
Kadın Bora'ya güldü. Daha sonra hiç konuşmadan Bora'yı inceledi. Bora kadına daha sonra adamlara baktı.
Sedat'ın hiç sesi çıkmıyordu. Başına birşey gelmiş olabilir miydi?
Bir süre öylece durduktan sonra Bora belinden silahını çıkarıp adamlara doğrulttu. Adamlar Bora'nın silah çıkarmasıyla ayağa kalktıp kendi silahlarını Bora'ya doğrulttular.
Bora gülmeye başladı. Bense Bora'ya şaşkın şaşkın bakıyordum. Bora ona baktığımı fark edince bana dönüp göz kırptı.
"Elinizdeki silahların boş olduğunu anlamayacak kadar salak mısınız gerçekten."
Bora'nın cümlesiyle adamlar silahlarını kontrol ettiler. Dördünün de silahlarının içinde mermi yoktu.
Bu içimin biraz olsun ferahlamasına sebeb oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
DiversosDaha çocuk yaşta hayatın zorluklarıyla yüzleşmiş ama asla pes etmemiş bir kadın ve neredeyse aynı zorluklarla karşılaşmış bir adam geçmişin ardında ki sırlarla karşı karşıya gelmekte. "Söz mü " dedi kadın. "Söz " dedi adam.