19.Bölüm Kıskançlık

44 11 1
                                    

Selam arkadaşlar ❣️

18.Bölüm itibariyle ilk görevimizi öğrenmiş olduk. Bakalım bu görevde Bora ve Havin'i neler bekliyor.

İyi okumalar😘

                         Havin Demir

2 gün sonra:

Toplantı bugün akşam yapılacaktı. Tüm hazırlıkları yapmıştık. Karşımıza çıkabilecek tüm problemleri düşünmüş, onlar içinde planlar yapmıştık.

Amacımız Orhan Güneş'in başında bulundugu uyuşturucu şirketini suç üstü yakalatmaktı. Bora tüm planı bana ayrı bir şekilde anlatmış ve elli kere yanımdan hiç ayrılmayacaksın demişti.

Toplantı saatine 2 saat vardı. Üçümüz şuan mutfak masasında oturuyorduk ve tekrardan son kontrolleri yapıyorduk.

"Siz Havinle içeridesiniz. Ben dışarıda arabanın içinde sizi kulaklıklarla dinliyor olacağım bir aksilik çıkarsa ben müdahale edeceğim."

Sedat'ın sözünden sonra Bora'ya aynı anda kafamızı salladık. Borayla Sedat dün gidip kadını almışlardı ve kadın şuanda eli kolu bağlı bir şekilde odada oturuyordu.

Oldukça güzel ve genç bir kadındı. Ortalama benim yaşlarımdaydı. Kadından toplantı ile ilgili bilgileri zorlada olsa öğrenmiştik.

Sedat son konuşmalarımızı da yaptıktan  sonra ayağa kalktı.

Sedat "Hadi hazırlanın. Giymeniz gereken kıyafetler bu poşette." Diyerek bize poşeti uzattı.

Bora Sedat'ın elindeki poşeti alıp " Birazdan hazır oluruz." Dedi.

Merdivenlerin sonuna geldiğimizde poşetin içinden bana ait olan kıyafetleri alıp odama geçtim.

Sedat giymem için bana siyah düz bir elbise almıştı. İçimden Çok abartıya kaçmadığı için Sedat'a teşekkür ettim.

Elbiseyi giyip aynanın karşısına geçtim. Elbise dizimin çok az üzerindeydi. Saçıma elbiseye uygun olacak şekilde şekil verip biraz makyaj yaptım ve odadan çıktım.

Merdivenlerden inerken aşağıda beni bekleyen Bora'yı gördüm. Sedat ona da siyah bir takım elbise almıştı ve takım elbise Bora'ya gerçektende çok yakışmıştı.

Son basamaktan ineceğim sırada ayağım takıldı. Tam düşecekken Bora beni tuttu. Kendime içimden küfür ettim. Çünkü hak etmiştim. Bora'ya bakacağım yerde önüme baksaydım düşmeyecektim .

Bora dengemi sağlamam için bana yardım etti. Bir yandan da gülüyordu.

"Bana bakacağına önüne baksana kızım bak düşüyordun."

"Önüme bakıyordum zaten Bora ama ayağım takıldı."

Söylediğim cümleye kendim inanmamışken Bora'nın inanmasını nasıl bekleyebilirdim ki . Bora bana bakarak sırıtmaya devam ederken bir yandan da beni inceliyordu.

"Bu elbise sanki biraz fazla açık olmuş ya . Değiştirsen mi ?"

"Bora neresi açık bunun?"

"Hem sanki seni biraz şişman göstermiş bu elbise. Bak senin iyiliğin için söylüyorum."

"Boraaaa "

İçimden bir ses Bora'nın beni kıskandığını söylüyordu ve tuhaf bir şekilde bende Bora'nın beni kıskanmış olmasını istiyordum.

Bora'ya çatık kaşlarla bakmaya devam ediyordum. Her ne olursa olsun bana şişman demesi beni sinirlendirmişti.

Kış Güneşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin