*BİLİNMEYEN NUMARA*
HERE WE GO AGAİN!
Bu kim şimdi amk?"Alo?"
"Masal,birazdan konuşacaklarımızdan ailenin haberi olmayacak. Yoksa hepiniz zarar görürsünüz."Kahkaha attım ve aşağıya inmeye başladım.
"Neye gülüyorsun? Ben çok ciddiyim."Merdivenin başına gelince işaret parmağımı dudaklarımın üstüne bastırarak salondakilere sessiz olmaları gerektiğini söyledim. Sonra da telefonu gösterdim ve hoparlöre aldım.
Telefondaki her kimse ya beni hiç tanımıyor ya da enayi sanıyor."Kusura bakmayın, arkadaşlarım şaka yapıyor sandım. Kimsiniz?"
"Kim olduğumu boş ver sadece dinle, evdekilere de tek kelime etme anlaştık mı?"Korkmuş gibi yapmak için kekeleme taklidi yaptım.
"A-anlaştık!"Sonra abimlere dönüp göz kırptım. Siraç abim kendi telefonun kayıt kısmını açıp çoktan konuşmalarımızı kaydetmeye başlamıştı bile.
"Yarın seni tekrar arayacağım. Şu Yankı mı ne, en büyük abin işte. Onda bir dosya var. Mavi kapaklı, üstünde Eren Duman yazıyor. Onu bana getirmeni istiyorum. Arkanda tek bir iz bırakmadan. He ama olur da bir yanlışını görürüm. Tekrar söylüyorum, hepiniz zarar görürsünüz."
"Kimseye zarar vermeni istemiyorum, getireceğim istediğini." dedim.
"Güzel, yarın tekrar görüşeceğiz zaten." dedi ve kapattı."Yok beni tutamayacaksınız abi bu sefer, gidip sıçacağım ağzına!" dedi Siraç abim.
"Hayır sakin olun, araya kaba kuvvet girerse sizi de kurtaramam. Dosyanın içindekileri değiştirip götüreceğiz. Zaman kazanmak için. O sırada ben bu kanıtların hepsini başlarını ezmek için kullanacağım." dedi babam.
"Masal götürecek yani, oldu daha neler!" dedi Yamaç abim de.
"Ya abi bir şey olmaz."
"Nasıl bir şey olmaz yavrum? Olmaz öyle şey."
"Ben kızımı yollayamam elin tehlikeli adamlarının yanına." dedi annem de.
"Bence çok abartıyorsunuz. Siz varken bir şey yapamaz." dedim.
"Biz zaten Masal'la gideceğiz. Sadece görünmeyiz." dedi Yankı abim de.Bu fikri diğerlerine zar zor kabul ettirdikten sonra Yankı abim ve babam dosyanın içindekileri değiştirmeye koyuldu.
Yarın hem Çınar'la hem de annemin dediği gibi elin tehlikeli adamlarıyla geçeceği için extra heyecanlıydım. Üstüne çok düşünüp kafamda kurmamak için de (elin tehlikeli adamları önemli değil Çınar beni daha çok geriyor) erkenden uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZTÜRK AİLESİ (ABİLERİM) (texting)
Teen FictionAslında bildiğiniz 'abi' kitabı sadece çok fazla klasikleşmesin diye bir de abla ekledim. Şans verirseniz pişman olacağınızı sanmıyorum.