Yirmi Dokuzuncu Bölüm

967 52 12
                                    

"Noldu bu kızın suratına?"

Babamın sesi.
"Hih, yüzü gitmiş hem de. Yine nasıl kudurdunuz acaba!?"
Ablam...

"Ya sessiz olun uyuyor kız. Kaykaydan düşmüş, iyi bir şeyi yok. Merak etmeyin." dedi Yamaç abim.

Annem, "KAYKAYDAN MI DÜŞMÜŞ!?" diye bağırarak yanımıza gelince artık uyandım.
"Size de günaydın!"
"Al işte uyandırdınız horozomu." dedi Siraç abim.

Gözüm Yankı abimi aradı. Bu aralar ne konuşmalarına denk geliyordum ne de ortam içinde aktif bir şekilde bulunuyordu.
"Yankı abim yok mu?"
"Odasında o, yorulmuş." dedi annem.

Kaşlarımı çatıp ayağa kalktım.
"İyiyim ben yüzümü merak etmeyin. Daha kötülerini görmüştük zaten." deyip banyoya çıktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra alt kata Yankı abimin odasının önüne geldim. Kapıyı çaldım.

"Gel!"

İçeri girdim. Abim yatağında uzanıyordu. Yanına oturdum.
"Abi biraz konuşabilir miyiz?"
"Senin yüzüne ne oldu?"
"Kaykaydan düştüm abi önemli bir şey değil. Geçer."
"Dikkat et sürerken. Ne konuşmak istiyorsun bakalım?" deyip oturur pozisyona geçti.
"Eskisi gibi değilsin. Biz eskiden hep konuşurduk, gülerdik, zaman geçirirdik. Ama sadece bana karşı değil, evdeki herkese karşı değiştin. Sessizleştin, keyifsizleştin. Bir şeylerin senin canını sıktığını düşünüyorum. Ve üzülüyorum."

Abim tebessüm etti.
"Ben sana sahip olduğum için çok şanslıyım bebeğim. Aslına bakarsan bunların farkında değildim. Söylemen çok iyi oldu. Canımı sıkan bir şey yok ama bu aralar işler beni epey bir yoruyor. Yorgunluğumu da istemeden size yansıtıyorum. Özür dilerim. Bundan sonra dikkat edeceğim."
"YANKI, MASAL YEMEĞE!"

Annem bizi yemeğe çağırıyordu.
"Hadi gel şimdi yemek yiyelim. Söz veriyorum kendime çeki düzen vereceğim." dedi Yankı abim.

Kocaman gülümseyip odasından çıktım. Hep birlikte yemek yedikten sonra odama çıktım.

*Çınar 12 cevapsız arama*
*Savaş 37 cevapsız arama*

Hassiktir! Haber vermeyi unutmuştum. Ben tam bir enayiyim.

Masal
Özür dilerim
Uyuyakalmışım iyiyim
hiçbir sorun yok

Savaş
Meraktan geberdim Masal
Kafayı yememe ramak kalmıştı

Masal
Özür dilerimmmm

Savaş
Neyse sorun değil
Yarın görüşürüz iyi
geceleer öptümmm

Masal
İyi geceleeer mmmuaah

Savaş'ı hallettiğime göre sıra Çınar'daydı.

Masal
Özür dilerim uyuyakalmışım
Haber veremedim

Çınar
Çok meraklandım

Masal
Kusura bakma cidden

Çınar
Problem yok
Yarın okula geliyosun dimi

Masal
Maalesef evet
Okulda görüşürüz
İyi geceleer

Çınar
Maalesef deme ben varım
İyi geceleeerr

Mesajı okuyup çıktım. Alarmımı kurdum ve kendimi tekrar uykuya teslim ettim.

ÖZTÜRK AİLESİ (ABİLERİM) (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin