Ben Masal. 16 yaşındayım. Yani anlayacağınız daha tüm okul hayatımın başında, lise 2'deyim. Okuldan ne kadar nefret ediyorsam; arkadaşlarımı, ailemi ve kaykay sürmeyi de bir o kadar seviyorum. (@nomiduuh)
Babam Murat. 49 yaşında ve polis. Bir insan bir mesleği bu kadar isteyerek yapabilir. Hem komik hem eğlenceli hem de yeri gelince dünyanın en katı adamı. (@jayharrington3)
Annem Bahar. 47 yaşında ve turistlere tercümanlık yapıyor. Görebileceğiniz en tatlı kadın kendisi. Evimizin sultanı. (@brookeshields)
Ablam Hazal. En büyüğümüz, 26 yaşında ve avukat. Mesleği bizim bazen işimize yarıyor ama bir tartışmada karşısındaysak asla ona karşı 'win' alamıyoruz. Neyse ki çoğu zaman aynı taraftayız ve sanırım en iyi ablamla anlaşıyorum. Çok sevecen ve anaç, sinirlenmediği takdirde tabii. (@blanca.sonerr)
En büyük abim Yankı. 25 yaşında ve babam gibi polis. Ciddiliğini kenara koyduğu zamanlar çok azdır. Sinirlendiğinde içinden bir canavar çıkar ve o canavarla tanışmanızı hiç tavsiye etmem. (@leobaldon)
Ortanca abim Yamaç. 23 yaşında ve mimar. En sevdiğim abim diyebilirim. Hem birlikte eğlenebiliyoruz hem de istisnalar hariç hep benim tarafımda. (@oguessoum)
Küçük abim Siraç. 20 yaşında ve üniversite 3.sınıf. Mezun olduğunda pilot olacak. Zeki ama salak. Anlaştığımız anlar çok nadirdir. Sürekli kavga ediyoruz çünkü gereksiz bir kıskançlığı var. (@serrano9)
Siraç:
-Ben mi kıskancım?"Evet abi sen kıskançsın. Aradan çık da tanıtımımı bitireyim."
"Tamam tamam çıkıyorum. Ama gitmeden önce, merhaba bebeklerim. O tatlı gözlerinizden öpüyorum şimdiden. Şu an bunu okuyan oğlanlar varsa gözlerinizi oyarım, uzaklaşın!"
"Abi selam vermene bir şey demiyorum da okuyucularımı neden kaçırıyorsun ya?"
Abimin kusuruna bakmayın, o burnunu her yere sokmaya bayılır. Hiç hayal ettiğim gibi bir tanıtım olmadı. Fazla batırmadan başlayayım en iyisi.
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
HERRRKESE SELAAAMM! Umarım hayalinizdeki gibi bir kitap olur. Fikirleriniz, istekleriniz ve beğenmediğiniz şeyler olursa yorumlara yazarsanız, sizin düşüncelerinize göre şekil vererek ilerlemeyi düşünüyorum. Okuyan kişilerimizin sayısı arttığında birkaç karakteri sizin yardımınızla seçeceğim zaten. Yeni bölümü bu akşam 20.00'da atacağım.
Hepinize tatlı, mutlu ve mükemmel bir gün diliyorum. Hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZTÜRK AİLESİ (ABİLERİM) (texting)
Novela JuvenilAslında bildiğiniz 'abi' kitabı sadece çok fazla klasikleşmesin diye bir de abla ekledim. Şans verirseniz pişman olacağınızı sanmıyorum.