On Üçüncü Bölüm

1.3K 56 1
                                    

Puzzle'ı bitirdiğimizde babam gece işe gideceği için biraz daha uyumaya çıktı. Ben de saate baktım. 17.46. Saate bakarken Savaş'tan gelen mesajı fark ettim.

Savaş💣
Skateparka geçiyorum sen de gelsene

Mesajı gördüğüm gibi hareketlendim.
"Abi benim dışarı çıkmam lazım." dedim Yankı abime.
"Tamam bebeğim. Çok geç kalma."
"Nereye bakalım?" diye sordu Siraç abim.
"Savaş'ın yanına gideceğim. Skateparka"
"Şu çocuğa deli oluyorum. 7/24 etrafında. Gitmesen mi sen? Ben giderim senin yerine."
"Ya şu kızı bir rahat bırak Siraç." diye seslendi ablam yan odadan. Üst kata çıkıp üstümü giyindim:

Tam aşağı inecekken yan odadan abimlerin konuşmaları geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam aşağı inecekken yan odadan abimlerin konuşmaları geliyordu. Konuştukları odanın kapısına dayandım.
"Abi ne yapacağım bilmiyorum. Kafayı yiyeceğim. Bir yol yordam bir şey göster ya." dedi Siraç abim.
"Hallederiz sıkma canını. Üzülecek başka şey mi bulamadın sen de? Düşünme ben halledeceğim yarın söz veriyorum. Gel şimdi inelim, çok dikkat çekiyoruz böyle."

Hemen kapıdan uzaklaşıp dışarı çıkmak için merdivenin korkuluğun aşağı kaydım. Ayaklarım yere değdiğinde popomda bir ıslaklık hissedip elimle kontrol ettim.
"ABİ!"
"Söyle hayatımın anlamı." dedi Siraç abim de arkadan.
"Neden ya neden? DIŞARI ÇIKMAM NİYE SANA BATIYOR Kİ?"
"Biz çıkıyor muyuz eşek, sen de çıkma bizimle otur."
"Çıkıyorsun ya her gün!"
"Bağırışmayın abim Allah için ya!" dedi Yankı abim.

Ben de popomu abime dönüp,
"NASIL BAĞIRMIYIM ABİ ŞURAYA BAK!" dedim.
Evdeki herkes gülünce kaşlarımı çatıp merdiven basamağına oturdum.
"Uğraşma diyorum sana yüz kez şu kızla ya!" diye beni savundu ablam.
"Korkuluklar temizlendi fena mı oldu işte?" diye cevap verdi Siraç abim de.
"Hem bir daha kaymaz oradan." diye ekledi Yamaç abim.
"Bir kez yandık diye kibritten korkacak değiliz." dedim ben de gülerek.
"Sıpalaşma da git altındakini değiştir. Yeni iyileştin sayılır." dedi Yamaç abim.
"Çıkmıyorum dışarı falan. Bari ıslanmam amacına ulaşmış olsun. Odamdayım, mutsuzluktan uyuyakalan kedi olacağım."

Siraç abimin aklına fotoğraf gelince gülmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siraç abimin aklına fotoğraf gelince gülmeye başladı.
"Oy oy kıyamam, senin toton mu ıslandı?"

Abim benim yanıma gelecekken uzaklaştım. Bu sefer kolumdan tutup kendine çekti.
"Gel buraya nereye?"
Başımı öptükten sonra,
"Git üstünü değiş gel. Beraber film izleyelim. Yamaç abin de izler hem. Di mi abi?"
"Bensiz film izlenmez zaten."
"Beni niye saymıyorsunuz, ben abi değil miyim?" diye araya girdi Yankı abim.
"En büyükler dışlanıyorsa bu sefer ben uyuyakalan kedi olacağım." dedi ablam da.
"Herkes satsa ben seni satmam abla." deyip öpücük attım.

Gidip üstümü değiştirdikten sonra hep beraber film izleyip bugünü de bir şekilde bitirdik.

ÖZTÜRK AİLESİ (ABİLERİM) (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin