Elmas hırsızı
Alisya'nın bugün mesaisi vardı. O yüzden hiç durmadan deli gibi çalışıyordu. Zühre erken çıkmıştı. Müşteriler çok fazla vardı. Sürekli biri geliyordu diğeri gidiyordu.
"Meltem 11 numaralı masaya bak." Diye sert bir şekilde konuştu. Bütün işlere kendisi koşuyordu. Meltem lavaboya gidip her dakika makyaj yapan bir kızdı. İşten kaytarmak için her şeyi yapıyordu.
Müşterilerin ilgisini çekmek için elinden geleni yapıyordu. Buraya gelen müşteriler zengin oldukları için o da zengin kocanın peşindeydi.
"Soğuk nevale baksana rujum güzel olmuş mu?" Diye ince çıkan sesiyle konuştu.
Alisya sinirli bir şekilde ona baktı. Burada o kadar işi vardı canı burnundaydı. Meltemin sorduğu soru inanılır gibi değildi.
"Lavaboda ayna vardı. Ben senin aynan değilim!" Diye öfkeli bir şekilde söylendi. Meltem ona gözlerini devirdi."Sen zaten hep böylesin. Zühre sana nasıl dayanıyor? Huysuz kadının tekisin!" Deyip dolu olan masalarla ilgilenmeye başladı.
"Sıçan suratlı, Götü silikonlu, yapay güzeli, o mu güzel hakaret etsem bile güzel kelimesini haketmiyor. Sıçmalık suratına tükürdüğüm Sarı çiyan, seni elime geçirsem ağzını si..." İş yerinde olduğunu görünce susmak zorunda kalmıştı. Sinirlenince kendini tutamıyordu. Babasını kaybettikten sonra iyice öfkeli bir insana dönüşmüştü.
Arkasından gülme sesi gelince tedirgin bir şekilde arkasına döndü. Gördüğü kişiyle iki eliyle yüzünü kapattı.
"Allah'ım nolur sözlerimi duymamış olsun." Diye mırıldandı.
adam ona gülüyordu.
"Lütfen ben yokmuşum gibi devam edin."
"Duyduklarımdan sonra bu pek mümkün değil."Birisi gülünce Alisya da gülüyordu. İkisi birbirine bakıp deli gibi gülmeye başladılar.
Bir yıl üç gün sonra ilk defa Alisya bu kadar içten güldüğünü hisseti.
"Özür dilerim yani kendimi kaybettim."
Ne olursa olsun sonuçta o bir müşteriydi. Kötü izlenim vermemesi gerekiyordu.
Genç adam ona doğru geldi. Gri gözlerini genç kızdan hiç ayırmıyordu."Teşekkür ederim hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum." Diye konuştu genç adam.
Genç kız duyduklarıyla ne diyeceğini bilemedi. Bu adam da onun gibi mutsuzdu. O gri gözlerine uzun bir şekilde baktı. O an anladı.
Adamın çok acıları vardı."Acı kelimesi gözlerinizde..." Dedi.
Genç adam elini uzattı.
"Çağan..."
Alisya ilk önce adamın suratını inceledi sonra uzattığı ele baktı.
"Alisya..."
Çağan Alisya'nın elini tuttu.
"Tanışmamız çok tuhaf oldu. Sen özür diledin ben teşekkür ettim." Deyip gitti adam.
***
Alisya lavaboya gidip aynadan kendine baktı."Çok dağınık bir tipim var!" Dedi kendi kendine kızmaya başladı. Resmen adam onu o halde görmüştü! Bir yıldır o adama alışmış gibiydi... Aralarında tuhaf bir bağ vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAN
Romance+18 içerir! "Ne yapıyorsun?" "Soyunuyorum!" "Ne saçmalıyorsun" "Arabanda biraz sevişmeyelim mi?" *** Polisler tarafından aranan tehlikeli bir çete! Aynasızlar... Onlar mükemmel denecek kadar zekiydiler. Onlara göre herkes eşit olmalıydı. Kendi olu...