19. bölüm

531 33 2
                                    

Kaçırılma

Çağan ne diyordu? Ne demek umrumda değil. Beni hiç mi sevmemişti? Nasıl bana karşı bu kadar umursamaz olabilirdi? Şuan hayal kırıklığı içerisindeydim.
Ona sahte de olsa sevgilim demiştim. Beni birazcık olsun önemseyebilirdi. Kendimi toplamam gerekiyordu. Ağlamadım ifadesiz bir şekilde karşımdaki adama baktım. Güçlü duracaktım.

Korkup ağlayacağımı zannediyordu ama hayır ağlamayacağım. Tek bir gözyaşım bile akmayacaktı. Dik bir şekilde durdum.

Adam iğrenç bir şekilde kahkaha attı.

"Kıvırcık sana yazık olacak." Dedi. Benim için üzülüyormuş numarası yaptı. Bende ona iğrenircesine baktım. Sert bir şekilde ağzımdaki bandı çıkardı.

"Tüh bana yazık olacakmış." Dedim alay edercesine ve dudaklarımı  büzdüm. Kimsenin beni kurtarmasına gerek yoktu. Bunu kendim başaracaktım.

İplerden kurtulmaya çalıştım ama bu imkansız gibi bir şeydi. Şerefsizler çok sıkı bir şekilde bağlamıştı.
Adam bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.

"İnsanların ağzını ilk açtığımda: 'İmdat beni kurtarın' diye bağırıyorlar ama sen bu duruma ayak uydurdun." Dedi.
Ben kimseye benzemezdim.

İnsanların acı çektiği zaman bağırmak gibi bir huyları vardı.
Bunu bir an önce bırakmaları gerekiyor. Bağırınca değişen bir şey olmuyordu. Sadece bir kaç ses telleriniz bozuluyordu.

"Bağırınca kimsenin gelmediğini bilirim. Niye boşuna bağırayım?" Diye cevap verim.

Babam geri gelecek diye çok bağırmıştım ama gelmemişti. Beni görüyor musun baba?
Kızın seninle birlikte çok güçlü oldu ama gidişinle yıkıldı.

"Çağan iti ne kaçırdığını bilmiyor. Seni kaybederek çok şey kaçırıyor."

O benden çoktan vazgeçmişti. Demek benden vazgeçmek bu kadar basitti?
Asıl basit olan bendim. Bunun için bedenimi kullanmıştım. Gidip onu öpücüklere boğmuştum. İntikamımı basit düşünmüştüm. Daha ağır bir şey olamlıydı. Aşk boktan bir duyguydu.
Boş bir şeydi.

Adam cebinden telefonunu çıkardı. Gözlerime hain bir şekilde baktığına göre çağan denen piçi arıyordu.
"Çağan iti onunla son defa konuşmak ister misin?" Diye kaba bir şekilde sordu.

Beni kaçıran adam bana karşı iyilik meleği olmuştu. Ya da acımıştı. Onu niye arıyordu ki? Demin cevabını almamış mıydı?

"Hayır! Kıza ne yapıyorsan yap. Beni bunun için rahatsız etme."

Şu Aynasızların çetesine bir bakın. Halkın biricik kahramanı başıma bir şey gelmesini umursamıyor.

Çok iyimiş!

Sakin kalmak için derin bir nefes aldım. O benimle böyle konuşamazdı.

ACI KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin