11. BÖLÜM

671 31 2
                                    

BOĞULUYORUM

Genç kız o kadar yorgundu ki... Mavi gözleri istemsizce kapanıyordu.

Saat epey geç olmuştu ve bir an önce evine gitmek istiyordu. Kafasını yukarıya kaldırınca karşısında oturan adamın gri gözleriyle karşılaştı. Çağan avaza dikkatli bir şekilde genç kızı izliyordu. Bu da genç kızı tedirgin ediyordu. Vücudu terlemeye başladı. O bu gruba intikam için girmişti. Bu iş sandığından daha zordu. Derin bir nefes aldı. Sakin olmaya çalıştı.

Sakin ol
Kimse bir şey bilmiyor.

Bu masa çok kalabalıktı her taraftan bir ses geliyordu. Onlara odaklanmaya çalıştı. Bu tedirginliği üzerinden atması gerekiyordu. Rahat davranması gerekiyordu. Önündeki yemeklere baktı. Dizleri titremeye başladı.

Böyle olmamalıydı.
Sakin ol!

"Mavi göz bedenin niye bu kadar titriyor?"

Genç kızın gerilen bedeni daha çok verilmişti. Herkes ondan bir cevap bekliyordu.

"Size size alışmaya çalışıyorum. Biraz heyecanlıyım o yüzden." Diye geçiştirdi. Önünde duran içkiden bir yudum alıp derin bir nefes aldı.

"Aile ne demek?" Diye sordu Cansel. Genç kız bu sorunun cevabını düşünürken çağan bir anda cevap vermişti.

"Tohum demek."

Çağan'ın net çıkan sesi herkesi susturmuştu.

"Önemli olan ona iyi bakmaktır."
Eliyle masada oturan kişileri işaret etti.

"Biz o tohumun meyveleriyiz."

Ben onların ailesi değildim. Ben onların hiçbir şeyi değildim.

"Meyveler her zaman güzel çıkmaz." Diye konuştu sinan.

Çağan kafasıyla onu onayladı.

"Evet bazı meyveler çürük çıkabiliyor." Bunu söylerken bakışları genç kızı buldu.

Cansel içkisinden bir yudum alıp,

"Bence herkes aile olamaz.
Buna ebeveynler de dahil."

Cansel'in sesi üzgün bir tonda çıkmıştı.

"Bok böceği sen aileni siktir et. Onlardan bahsetme. Onlar bir ebeveyn olamaz. O konumda değiller"

Cansel donuk bir şekilde masaya bakıyordu. Aklına kirli geçmişi gelmişti. Bir aile para için nasıl öz kızlarını satardı? Yıllarca eskortluk yapmak zorunda kalmıştı. Gücü kimseye yetmemişti. Ona dokunan ellere izin vermişti.

Anne ve baba bildiği insanlar onu bu işe zorlamıştı. Küçük yaşta yediği dayaklar aklına gelince bedeni ufak bir şekilde irkildi.

Anne ve babası ona acımamıştı o da onlara acımamıştı. Bir insan Annesini, babasını hiç acımadan öldürebilir miydi?

İlk katil oluşu ailesini öldürmek olmuştu. Onlardan nefret ediyordu.

"Ailemi dava edeceğim beni dünyaya getirdikleri için... Özellikle annemi." Diye konuştu cansel. Ses tonunda alay vardı.

Buse ayağa kalkıp cansel'in yanına gitti. Ona sıkı bir şekilde sarıldı.

"O insanlara ne diyeceksin?"

ACI KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin