18. BÖLÜM

591 32 5
                                    

Umrumda değil

Buse Şah
Kızlar uyanmadan onlar için güzel bir kahvaltı hazırlamıştım. Madem bir süreliğine burada kalacaktım ev işlerinde onlara yardımcı olmam gerekiyordu.

Sinan durmadan beni arıyordu.
Sinirli bir şekilde telefonu açtım.

"Bücür özledim seni."
Sinirli bir şekilde dişlerimi sıktım.
"Ben Bücür değilim! Sadece boyum biraz kısa."

Sinan gülüyordu. Bu beni daha çok sinirlendirmişti.

"Hürremi bu evden atacağım. Ben sensiz yaşayamam." Diye konuştu.
Sesinde ufak bir alay vardı. Benimle dalga geçiyordu.

Bende ona uydum.

"Fazla abartıyorsun istersen durumu biraz daha dramatize et"

"Nefes alamıyorum! Yemek yemedim mesela... Ben aç mı kalayım?"

"Kal"

"Sesin bile sabah sabah iyi geldi."

"Bak şimdi benim işim var sonra konuşuruz."

"Tamam güzelim ama kendini hatırlat."

Telefonu kapatıp işime geri döndüm. Her şey hazır olunca banyoya girip aynadan kendime baktım. Felaket kötü bir durumdaydım.
Alisya'nın bana verdiği odaya gittim. Buraya gelirken bütün makyaj malzemelerimi getirmiştim. Düzleştiricimi prize takıp ısınmasını bekledim.

Yeşil küt Saçlarımı düzleştirdim.
Bacaklarımı ortaya çıkaracak mini kot bir etek giydim. Üstüne beyaz sade bir gömlek giydim içliğimi gösteriyordu.

"Seksi olmak önemli." Dedim.
Parfümümü sıktım.
Gömleğin bir kaç düğmesini açtım. Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürdüm.

Üst dudağım ince alt dudağım kalındı. Çilekli lolipopu ağzıma görürüp salona geçtim. O sırada kapı çaldı. Gidip baktığım zaman siyahın çocuğu gelmişti. Bana geleceğini söylememişti. Kapıyı açıp İçeriye aldım. Beni görünce ağzı bir karış açık kaldı.

"Niye geldin?"

Kafasını kaşıdı. Buraya niye geldiğini sorguluyordu.

"Hiç Alisya bir mesaj atmış onun için geldim." Nedense buna inanmamıştım. O benim için gelmişti. Kapıyı arkamdan açık bıraktım. Kendisi içeriye girsin ve kapıyı kapatsın.

Salonda bulunan koltuğun üzerine geçip oturdum. Bacaklarımı üst üste attım.

Sinan öfkeli bir şekilde bana bakıyordu. Gözleri bir süre üç düğmesini açıkta bıraktığım gömleğimde takılı kalmıştı.

"Neye bakıyorsun?" Diye sordum.
"Göğüslerine" diye sert bir tavırla cevap verdi. Gözlerimi devirdim.

"Önünü açarak göz zevkimi bozuyorsun." Diye iğneleyici bir tonda devam etti.

Lolipop şekerimi dudaklarımdan çıkarttım.

"Bakma." Deyip umursamaz bir şekilde omzumu silktim.

Sinan sinirli bir şekilde ayağa kalktı.
Oturuşumu hiç bozmadan ona baktım.

"Gözlerim istediği yere bakar."

ACI KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin