8. Bölüm

724 39 11
                                    

Seçim

"Ben bir karar aldım. Aynasızlar artık benim için kapandı. Onlardan intikam almayacağım. Sonuçta babam geri gelmeyecek."diye kararlı bir şekilde konuştu genç kız. Zühre duyduklarının şokunu yaşıyordu.

Alisya kahvesinden bir yudum aldı.

Zühre şaşkın bir şekilde arkadaşına baktı. Duydukları gerçek miydi? Alisya intikam almaktan vaz mı geçmişti?

"Ne!" Dedi. Zühre çok şaşkındı çünkü Alisya'nın bir yıldır aynasızlar hakkında hiç durmadan araştırma yaptığına şahit olmuştu. Bir anda bu kararından vazgeçmesi inanılır gibi değildi.

Alisya baharatlı cisp paketini poşetten çıkarıp açtı. Hiçbir şeyi umursamıyormuş gibi yaptı.

"Ben iyileşmek istiyorum. Bu konuyu kapatmak ve bir daha açmak istemiyorum." Zühre yeşil gözlerini iri bir şekilde açtı.

"Sen ciddi misin?" Diye sordu.

Arkadaşının alnına dokunup devam etti.
"Aynasızlardan intikam almayacak mısın?"

Alisya kupa bardağıyla oynamaya başladı.

"Kızıl prensesim niye anlamıyorsun? Ben artık durmak istiyorum. Onlar hakkında nokta koydum. Bir daha onların adı geçmesin. Hayatıma bakacağım. Bu aralar dinlenmeye ihtiyacım var." Alisya Zühre'nin elini tuttu.

"Biraz kafamı dinleyeceğim." Dedi sonra derin bir nefes alıp devam etti.

"Şu keremin arkadaşı olan gri gözlü adama karşı bir şeyler hissediyorum. Hafif bir hoşlantı diyebilirim." Yutkundu.

Babasını düşündü bedeninin nasıl parçalar halinde olduğu gözünün önüne geldi.

"Bana öyle şaşkın bakma. İnsan ne zaman aşık olacağını bilemez."

Özür dilerim diye içinden geçirdi.

Cilveli bir gülüş yüzüne ekledi.
"Zühre aşk bana yaradı." Dudaklarını ısırıp tavana baktı.

Zühre içtiği kahveyi püskürdü.

"Yok anam sen iyi değilsin. Sana gelmişler ama iyi gelmişler." Deyip güldü Zühre.

Alisya mavi gözlerini arkadaşına dikti. Zühre sana yalan söylediğim için beni affet. Sen kereme karşı bir şeyler hissediyorsun ve ben alacağım intikamı garantiye almalıyım. Diye içinden geçirdi Alisya. Olur da birgün keremin aynasızlar olduğunu öğrenirsen çağan'a duyduğum aşk gözünün önüne gelecek ve kimseye bir şey anlatmayacaksın.

"Zühre biz onunla geçen gün biraz sohbet ettik. Benim kalbim çok hızlı attı. Uyumadan önce sürekli onu düşünüyorum."

Zühre kaşlarını çattı.

"Sen bana niye bunu yeni söylüyorsun?"

"Duygularımdan emin olmam gerekiyordu. Emin olmadan söylemek istemedim. Ben o adama aşık oldum."

Elini sol tarafına götürüp derin bir nefes aldı. Koltuktan aldığı bir yastığı kucakladı.

"Zühre anlasana aşık oldum!"

Alisya arkadaşına yalan söylemek istemiyordu ama alacağı intikamı tehlikeye atamazdı. Kimse onun Aynasızları intikam için aradığını bilmemesi gerekiyordu. Zühre onun en yakın dostuydu. Bu konuda ona güvenemiyordu. Plan basitti ilk önce aynasızların içine girecekti onlardan biri gibi davranacaktı. O çağan denen herifi kendine aşık edecekti. Bu süreçte kesinlikle kendisi gibi hareket edecekti. Yani doğal davranacaktı. Gruptaki kişilerin onu sevmesi için elinden geleni yapacaktı sonra hiç ummadıkları bir anda onları ölüme terk edecekti.

ACI KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin