🐼Medya: Pamir🐼
DNA
(EMRE'NİN ANLATIMIYLA)
Hastaneye geldiğimizde babam Peri'nin üvey babasının numarasını bulmuş DNA için onları hastaneye çağırmışlardı. Köşede oturan Cansu uzun tırnaklarının fotoğrafını çekmekle uğraşıyor sakızını şapur şupur çiğniyordu. Ona iğrenerek bakıp önüme geri döndüm. Anneme baktığımda annemin yüzünde yıllar sonra sahte gülümsemeden uzak bir gülümseme sunuyordu. Annemin çok mutlu olması içimi uçuşturuyordu.
Hastane kapısı ikiye ayrılırken içeri Peri'yi ve üvey ailesiyle girerken gördüm. Peri'nin çok kötü çöküş yaşadığını şimdi kendi gözlerimle görmüştüm. Üvey ailesinin en arkasında duruyor onların peşinden nereye giderlerse gidiyor eşyaları tutuyordu. Hızla ayağa kalktım ve onlara doğru ilerledim. Elimi baba beye uzattım "Merhaba, ben Emre HAYAL hastane sahibinin oğlu ve Peri'nin abisi..." çok havalı giriş yapmıştım. Peri ile göz göze geldiğimizde korkudan gözlerini kaçırdı. Adam elimi tutmamış hatta bakmamıştı bile. "DNA testi yaptırıp gerçek kızımla evime gitmek istiyorum. Hemen bana odayı gösterin." dedi öfkeli sesiyle. Gözlerimi devirip odaya doğru ilerledim ve benle birlikte içeri girdiler. "DNA testi için kan alacağız ve 1-2 saat sonra açıklanmış olacak. İlk Cansu ile başlayalım" dedi Ali kardeşim. Ali Cansuyla muayene odasına girdiler. Cansunun gene cırlak çığlığını duyunca KORSAN ailesi hariç herkes kulaklarını kapattı.
Cansu ağlayarak kapıdan çıktı. Peri ise üvey babasının yani Kerim beyin arkasına saklanmıştı. "Peri gel sıra sende" diye seslendi Ali. Kerim bey Peri'nin kolunu sertçe çekip öne doğru attı ve odayı işaret etti. Bu adamı ben öldüreceğim ama. Şu an kimse ses çıkarmıyordu ama kızı aldıktan sonra Kerim beyin cenazesi okunacağı belliydi.
Peri odaya girdi ve kan alındıktan sonra odaya geri döndü. Gözünde bir damla yaş bile yoktu ve bu beni şaşırtmıştı.
(PERİ'NİN ANLATIMIYLA)
(1 SAAT ÖNCE)
Eve geldiğimde ağrılarımı yok sayarak banyoya girdim. Çilek kokulu şampuanımı avucuma sıktım ve saçıma sürdüm. Çileği seviyordum ve karpuz favori meyvelerimdendir. Banyomu yaptıktan sonra duştan çıktım ve bornozumu üzerime geçirdim. Saç kurutma makinasını elime aldım ve saçlarımı kurutmaya başladım.
Makinayı çekmeceye geri koydum ve kıyafetlerimi değiştirdim.
İçeri annem daldı ve bana şu cümleleri söyledi: "Hadi hazırlan hastaneye gidiyoruz. DNA testi yaptırmaya." ben ise hayal kırıklığı ile anneme baktım. "Anne..." annem ise korku dolu gözlerle bana baktı. "Lütfen gitme. Sen gittikten sonra deneylerini bana yapacak. Kızını bana kollayacağını söyledi sen gidersen bütün deneyleri ve işkenceleri bana çektirecek." annemin bana bunu dediğine inanamıyordum. Planım şuydu: hiç kimsede kalmayacak biriktirdiğim paramla bir ev tutacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL AİLEM Mİ?
Teen FictionOkumadan önce yeni hikayeme de bir şans verirseniz çok mutlu olurum. ~YATILI OKUL *BOOKİSH_PAWS "ANNE!" dedi küçük güzel yeşil gözlerinden yaşlar akan kız. "Anne," dedi umudunu kaybetmeye başlarken. "Anne saklanma korkma benden!" diye bağırdı orman...