:)

283 9 3
                                    

Nasılsınız gençlik?

Bu sıralar yokum biliyorum. İş güç, ama bir yanda sebepleri sizlersiniz. Bu bölümü beni daha net anlamanızı istediğim için atıyorum. Sizin için bölümler yazıyorum ve oy hedefleri koyuyorum. Belki oyum fazla diye insanlar kitabımı okumak ister diye ve birlik olarak çoğalma amacıyla. Ama kimse oy atmıyor ve gittikçe azalıyoruz. Buda şu anlama geliyor siz oy hedefini geçmedikçe bölümler gelmeyecek. Oysaki 1 oy az bile olsa ben bölümümü atıyordum ki siz sevinin heyecanlanın mutlu olun diye. Bazılarımız heyecanla bölümlerimi bekliyor da olabilir ama o insanların hevesini de oy atmayarak kırıyor olabilirsiniz. Ama artık bundan sonra oy sınırı da koymayacağım kafama göre atacağım ya uzun zaman sonra atacağım yada kısa artık bu bana bağlı. Oy sınırları yerli yerinde geçilseydi böyle bir şey de olmayacaktı. Bazılarınız bana şuan da sinirli olabilir farkındayım ama benim de sabrım var her insan gibi de taşabiliyor. Şuan söyleyeceklerim bu kadar alta oylama bırakacağım yorumlarda en çok hangisinin olmasını istiyorsanız o numarayı yazın. Oylama da kimse kimseyi eleştirmeyecek.

1. 'Oy sınırı geçildiği an bölüm atılmasını isteyenler bir numara yazmalarını rica ediyorum'

2. 'Oy sınırı da olmasın istediğin zaman da bölümü at. (Ama bölümleri uzun zaman sonra atacağım haberiniz olsun) diyenler iki numara yazmalarını rica ediyorum'

3. 'Karar senin (Yukarıda kendi kararımı belirttim arkadaşlar.) diyenler üç numara yazmalarını rica ediyorum'

Sizlere biraz kırıldım arkadaşlar ama sizi seviyorum bunu unutmayın( *¯ ³¯*)♡

HAYAL AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin