⚘Medya: Efe⚘
BABAYLA YARIŞ
Esneyerek uyandığımda kolumda serum olduğunu fark ettim. Hah! Şimdi senin ebeni siktim abi. Serumu korka korka çıkartsam da çıkartmıştım. Kolum mosmordu lan! Hemen banyoya gittim ve kocaman bir kova aldım. İçine su ile doldurup hemen odama gittim. Telefonumu aldım ve instagramdan abimi aradım. Numaraları yok ki! Telefonu açtı.
"Alo Peri?"
"Abi sadece sen acilen odama gel!"
Telefonu suratına kapatmıştım. Hemen kovayla birlikte kapının arkasına geçtim ve abimi beklemeye başladım. Abim kapıyı açıp odanın ortasına yürüdü ve gözleriyle beni aramaya başladı. "PERİ!" yavaşça kovayla birlikte arkasına geçtim ve kovayı kafasından aşağı döktüm. "LAN!" abim arkasını dönüp öfkeli gözleriyle bana bakmaya başladı. "ASIL ŞİMDİ BİTTİN PERİ!"
Bana doğru gelmeye başladığında hemen odadan çıktım ve merdivenlere doğru koşmaya başladım. Merdivenlerden indikten sonra mutfağa hızla koşup astım ilacımı aldım ve ağzıma sıktım. Nefes nefese kalmış nefesim daralıyordu. Abim mutfak kapısına dayanmış beni izliyordu. Abim bana yavaş yavaş gelmeye başladığında bende geri geri gidiyordum. "HAKSIZLIK AMA BU!" ben tezgahın tam köşesine dayanmış kaçacak bir yer arıyordum. Aha buldum "EMRE ABİİ!" dediğim an Emre abimi kapıda bulmuştum.
"Güzelim sen bana abimi dedin?"
Başımı sallayıp onu onayladığında dudağımı büzerek kollarımı uzattım. "Ali abim sıkıştırdı beni kafamdan aşağı su dökecekmiş. Al beni buradan." Emre abim Ali abimi ittirip beni kucağına aldı. Yanağımı öpüp "Havuza girelim mi?" sorusunu sormuştu. Bu soru beni germişti nedensizce. "Ben yüzme bilmiyorum ki?" Emre abime bir kal gelmişti. "Ciddi misin?" kafamla abimi onaylamıştım.
"O zaman hep beraber sahile gidelim ne dersin? Hem öğretirim" kafamla onu onaylamıştım. Önceden belki yüzme öğrenirim diye çok eşya almıştım ve bu şimdi işime yarayacaktı. Abim kucağında beni odama taşırken "Mayon var mı?". "Mayom yok amaaa bikinim varr!!" abime tekrardan kal gelmişti.
"Çok açık değil değil mi abiciğim"
"Hiçte açık değil"
"Emin misin?"
"Bilemem giyinince görürsünüz"
Abim beni yatağıma bırakmış odadan hazırlanmam için çıkmıştı. Hemen giyinme odama gittim ve eşyalarımı hazırladım. İki dakikalığında bikinimi giyinip şort ile terliklerimi geçirdim.
Hemen telefonumu alıp odadan çıktım. Merdivenlere doğru ilerleyip en alt kata inmeye başladım. Herkes salonda oturmuş beni bekliyorlardı. "BEN GELDİM!" herkesin başı bana doğru döndüğünde hepsi iri gözlerle bana baktı.
"OHA"
"YUH"
"ÇÜŞ"
"EBESİNİN-"
"ÖĞH BUNE LAN"
Herkesten böyle bir tepki beklemiyordum. "Ne var ya" üzerime baktığımda Emre abim yanıma geldi. "Güzelim çok açık değil mi?" abimin yanağını öptüm.
"Bence değil abiciğim gidelim mi?"
"Güzelim sen bu gidişle bizi hipnoz eder parmağında oynatırsın be gülüm. Hadi gidelim"
Abimin dediği cümleler ile bir kahkaha patlattım. Daha şortumdan dolayı altımdaki bikiniyi görmediler. İlk önce dışarı ben çıktım ve motora doğru koşmaya başladım. Evet bana bir motor almışlardı.
"Abi siz bana hangi sahil olduğunu söyleyin"
"Bizim sahil orası Hayal sahili"
Emre abimi onaylayıp kaskımı taktım. Yolun bomboş olduğunu görünce Kemal beye döndüm. "Kemal bey yarış yapmaya ne dersiniz? Beni geçemeyeceğinize iddiasına varım" gözlerim Ali abimle Yusuf beye kaydı. Onlara göz kırpıp Kemal beye serçe parmağımı uzattım. Kemal beyde gülerek serçe parmağını benim küçük serçe parmağıma sardı. "Nesine?"
"Hmm, pembe motoruna. Siz geçerseniz ne istersiniz?"
"Hmm, siyah araba isterim güzelim"
"Fazla iddialısınız ama havanız sönebilir. Karınıza rezil olmak istemezsiniz."
Kemal beye göz kırpıp motoruma bindim ve çalıştırdım. Herkes arabaya binince de yanıma hizalandı. Ellerimi kaldırdım ve saymaya başladım. 1.. 2.. 3.. Hızlı süratle motorumu sürmeye başladım. Şuan aramızda bir araba geçebilecek mesafe vardı. Biraz kandırmaktan zarar gelmezdi. Biraz yavaşlayıp onların geçmesine izin verdim. Onlar çok uzaklaştığında vaktin geldiğini anlayıp motorumu hızlandırdım.
Arabanın yanına geldim ve geçtim de. Onları umursamayıp Hayal sahiline doğru yol aldım. Losat fraw'i kimse geçemezdi. Hayal sahiline geldiğimde motorumu bir yere park ettim ve kaskımı çıkarıp oturduğum yerin yanına koydum. Telefonumu aldım ve instagramdan Kemal beyi aradım. "Güzelim neredesin ortalıktan kayboldun. Daha yolun yarısındayken gittin bir anda. Neredesin?" kahkaha attım. "Ben geldim Kemal bey." dediğimde Kemal bey'in birkaç küfür mırıldandığını duydum.
"Geliyorum."
Diyerek telefonu suratıma kapatmıştı. On dakika sonra sonunda Kemal beyler gelmişti. Kemal bey gelip bana sarıldı "Aynı Losat Fraw gibi sürüyorsun. Bence onunla yarışmalısın" dediğinde bana bir kal gelmişti. Çünkü Losat Fraw bendim. "Hadi gidelim baba" dediğimde babama kal gelmişti. Bana sarıldı ve döndürmeye başladı. "BABA DEDİ! TEŞEKKÜR EDERİM BABACIĞIM!" babam beni bıraktı ve sahile doğru yürümeye başladık.
Sahile geldiğimizde herkes şezlongda uzanmış yatıyorlardı. Ben ayağa kalktım ve Emre abime seslendim "Yüzelim mi abi?" Emre abim gülümsedi ve üzerindeki tişörtü çıkardı. Ben ise şortumun tokasını çıkardım yavaşça fermuarını indirdim. Şortumu yavaşça çıkarttım ve şezlonga bıraktım. Demire baktığımda bana sinirle bakıyordu. "PERİ!" dediğinde dil çıkarıp koşmaya başladım. Bugün çok eğlenceli bir gündü.
BEBELERİM KIŞI FALAN GEÇTİK YAZA GELDİK HABERİNİZ OLSUN JDENWKJN
İZLEYECEĞİNİZE OY VERİN KURBAN OLAM YAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL AİLEM Mİ?
Teen FictionOkumadan önce yeni hikayeme de bir şans verirseniz çok mutlu olurum. ~YATILI OKUL *BOOKİSH_PAWS "ANNE!" dedi küçük güzel yeşil gözlerinden yaşlar akan kız. "Anne," dedi umudunu kaybetmeye başlarken. "Anne saklanma korkma benden!" diye bağırdı orman...