----Hatırlatma----
Sesinde bile bi ukalalık var. Ayrıca her kelimeyede vurgu yapmaktan çekinmiyor....
"Her neyse okulumda kavga istemiyorum. Anladın mı Savaş?"
Demek adı Savaş, hiçte güzel değil bi kere. Ayrıca kulağa güzel de gelmiyo...
Off ya kimi kandırıyosam... İsmi gayet de güzel....Keşke birazda huyları güzel olsa. Ahhh zaten adı Savaş ne bekliyorum ki. Ismi Barış olsa, off neyse.
Ahhh aklıma geldikçe sinir oluyorum. Neydi o kapıda yaptığı, su katılmamış hödük...
"Kızım sana diyorum sende anladın mı?" demesiyle dikkatimi müdüre verdim.
"Ben e-e-vet yani anladım..." dedim. Offf daha doğru düzgün konuşamıyorum bile. Rezil oldum.O bana mı gülüyor öyle? İşte şimdi beni sinirlendirdin.
"Komik olan ne?"dedim birden sinirle, sesim yüksek çıkmıştı üstelik.
"Sanane! " dedi umursamaz bir tavırla.Sanane öyle mi? Aaaaahhhhh.
"Sen varya ---"
"Tamam kesin kavgayı uzatmayın!" demesiyle müdür sözümü kesti. Bu arada bakışlarım çocuğa pardon Savaş'a kaydı. Yüzünde eğlenen bir ifade vardi.
"Hadi ikiniz de sınıflarınıza geçin" diye konuştu müdür. Hangi sınıf diye geçirdim içimden , daha hangi sınıftayım onu bile bilmiyorum.
"Hocam ben okula yeni geldim" dedim.
"Sen şu geçen hafta kayıt yaptıran öğrenci olmalısın, neydi adın..."
"Nazlı" dedim. Yoksa müdürün hatırlayacağı yoktu.
"Evet evet hatırladım. Şimdi hangi sınıftasın ona bir bakalım" deyip sağ tarafında duran dolaba yöneldi .Sonra Savaş'a döndü.
"Sen istersen sınıfına geç, dersine geç kalma" dedi.
Savaş'sa ''Gerek yok deyip'' yüzünü bana döndü ve "Ben böyle iyiyim "dedi. Büyük bir rahatlıkla ve umursamazlıkla...
Müdürse bir of çekip elindeki dosyayla koltuğuna geçti. Müdürün cevap vermemesine şaşırmıştım.
Dosyaya biraz göz geçirdikten sonra bana döndü ve
"11/N Savaşla aynı sınıftasınız..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri#SavNaz#
FanficVücudumun her bir noktası sızlıyordu. Daha ne olduğunu anlamadan bir elini boğazıma dayadı. Az önceki eğlenen ifadesinden eser yoktu. Gayet ciddi ve korkutucuydu ve dişlerinin arasından tıslayarak konuştu. "İlk okul kuralı Savaş bir şey sorarsa cev...