35 |Savaş'la? Sevgili?|

4.5K 243 35
                                    

---Savaş---

Öpüşüme karşılık vermişti. Ondan ayrıldığımda alnımı alnına yasladım ve gözlerinin içine bakmaya başladım. Beni mutlu etmişti. Gülümseyerek baktığımda o da utandığını belli eder bir şekilde gülümsedi.

''Teşekkür ederim'' dediğimde kızarmaya başlamıştı. Küçük ayımdan uzaklaştıktan sonra hiç bırakmadığım elinin üzerini öptüm.

''Hadi bakalım'' dediğimde peşimden gelmeye başlamıştı. Piknik yaptığımız yere geri döndüğümde ellerimizi ayırmak zorunda kalmıştık. Bu işi hemen halletmeliydik. Küçük ayımın elini bile rahatça tutamıyordum!

''Hadi yakar top oynayalım'' diye elinde bir topla yanımıza gelen Emir'e herkes bakmaya başladı.

''Süper olur'' diyerek ellerini çırpan kızlara bir bakış attım.

''Hadi o zaman takım kuralım'' diye Emir konuşmaya başladığında adının Ece olduğunu hatırladığım kız konuştu.

''Kızlara erkekler olsun'' dediğinde Emir bilmişçe konuştu.

''Yenileceğinizi bile bile böyle mi takım kurmak istiyorsun turuncu'' dediğinde kız sinirle baktı. Saçları kâküllü ve turuncu renkte oluşu Emir'in öyle hitap etmesine neden olmuştu.

''Kimin yeneceğini görüceğiz taş kafa'' dediğinde dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Taş kafa mı? Emir'e layık bence.

''Benim adım taş kafa değil turuncu, Emir'' dediğinde kız hızla konuştu.

''Benim adımda turuncu değil taş kafa, Ece'' dediğinde Emir ona gülerek bakmaya başladı.

Sonunda kızların ortaya geçmesine karar verdik. Ben sinirle topu elimde tutarken Nazlı korkuyla bana bakıyordu. Altındaki şort yetmiyormuş gibi bir de üzerindeki kot gömleği çıkarmıştı. Ben buradan birini dövmeden gidemicem sanırım.

Elimdeki topu rastgele ortaya attığımda kimseyi vuramamıştım. Topu diğer tarafta Kuzey yakaladığında Azra denen kıza sırıtarak baktı.

''İşini bitiricem delirtgen'' dediğinde kız yalandan güldü.

''Hahaha duydunuz mu kızlar? Uyuz beni vuracağını iddia ediyor'' dediğinde Kuzey topu Azra'ya attı ve yaktı.

''Bu haksızlık'' diye kenara geçen Azra'ya Kuzey gülerek cevap verdi.

''Bileğimin hakkıyla seni bu oyundan çıkardın delirtgen''

''Uyuz'' diyerek bankın üzerine oturduktan sonra topu Ali eline aldı. Topu rastgele attığında kimseyi vuramamıştı. Emre topu aldıktan sonra atmıştı ama o da kimseyi vuramamıştı. Bizim tarafa geldiğinde Emir topu eline alıp yerde sektirdi.

''Yakıcam seni turuncu''

''Hahaha taş kafa beni vuracakmış'' dediğinde Emir güldü ve topu Ece'ye attı ve tam isabet.

''Taş kafa!'' dediğinde Emir ona sırıtarak bakıyordu.

Kimseye can vermeden oyunun sonuna yaklaşmıştık. Benim küçük ayım ortada tek başına dururken kızlar onu kenardan destekliyorlardı. Eğer on'a kadar saydırırsa puan alacaklardı.

1

2

3

4

5

6

7

8

Serseri#SavNaz#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin