Güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.
zaylif
atanozberk
zerda_durmus
bulutikizi
Melike182
BirgulOruc
melekk863
nsashnn
FeyzaNazlay
Bu bölümü bu değerli arkadaşlarıma ithaf ediyorum.
---Savaş---
Tüm gece boyunca uyuyamadım. Sürekli o bunağın dediklerini düşündüm. Telefonun başında saatlerce aramasını bekledim ama aramadı. Ağzımdan bir küfür savurup banyoya ilerledim. Hızla yüzümü yıkayıp üzerime siyah bir pantolonla beyaz bir tişört geçirdim. Ayakkabılarımı giydikten sonra lanet telefonu alıp odadan çıktım. Saate baktığımda daha erken olduğunu gördüm. Bu saatte Nazlı'nın yanına gidemezdim. Hızla otelin barına ilerledim. İçeride sadece temizlik yapan benim yaşlarımda bir erkek vardı.
Sandalyelerden birine oturduğumda yanıma gelip sorarcasına suratıma baktı.
''Rom''
''Bu saatte. Erkencisin?''
''Zırvalamayı kes ve istediğimi ver'' dediğimde kafasını salladı.
Saate baktığımda on'a geliyordu. İçtiğim içkinin parasını masaya bırakıp kalktım. Hemen Nazlı'nın yanına gitmeliydim. Ona ihtiyacım vardı. Bana bir süre unutturabilirdi.
Ona yaşadığım bu olayı anlatmayı düşünmüyorum. Benim dertlerimle uğraşamaz ya sürekli. Kapıya geldiğimde derin bir nefes aldım. Sarhoş değildim ve Nazlı'ya bir derdi olduğunu çaktırmamalıydım. Kapıya vuracağım sırada kapı açıldı.
''Ödümü kopardın'' diyerek konuşan Selin'e kısa bir bakış attım.
''Nazlı içeride mi?''
''Evet. Uyandırmaya çalıştım ama kalkmadı''
''Ben uyandırırım''
''Peki. Ama çabuk olun tekne turunu kaçırmayın''
''Biz gelmeyi düşünmüyoruz. Bizi beklemeyin''
''Neden?''
''Sanane kızım! Şimdi çekil önümden'' deyip onu kenara ittim ve yüzüne kapıyı örttüm. Arkamdan 'Öküz!' diye bağırdığını duysam da önemsemeden içeri girdim. Yatağında uyuyan küçük ayıma kısa bir bakış attıktan sonra üzerinden pikeyi çektim ve ona seslendim. Gözlerini açıp çatık kaşlarla bana baktı.
''Bir, buraya nasıl girdin? İki, beni neden uyandırıyorsun?'' dediğinde tekrar yatmaya yeltendi.
''Bir, buraya kapıdan girdim. İki, eğer üç saniye içinde kalkmazsan sonuçlarına katlanırsın'' dediğimde beni hiç tınlamıyordu.
''1''
''2''
''3'' dediğimde hızla yataktan kalktı.
''Aferin'' dediğimde sırıttım. Beni hiçbir şey yapmasa bile mutlu ediyordu.
''Şimdi sana on dakika veriyorum. On dakika içinde odadan çıkmazsan kendim alıp götürürüm'' dediğimde kapıya ilerledim ve çıkmadan önce ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri#SavNaz#
FanficVücudumun her bir noktası sızlıyordu. Daha ne olduğunu anlamadan bir elini boğazıma dayadı. Az önceki eğlenen ifadesinden eser yoktu. Gayet ciddi ve korkutucuydu ve dişlerinin arasından tıslayarak konuştu. "İlk okul kuralı Savaş bir şey sorarsa cev...