22 |Sevgilim mi?|

5.4K 247 29
                                    

---Nazlı---

Savaş beni eve bıraktıktan sonra odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Tabi bu sırada halen yüzümde ister istemez bir sırıtış vardı. Yani ne kadar kabul etmese de beni kıskanmıştı. Hem de Kuzey'den.

Dış kapının sesini duyduğumda hemen odamdan çıktım. Annem ve babamla artık fazla vakit geçiremiyorum. İkisini de kapıda görünce Usain Bolt edasıyla onlara koştum ve sımsıkı sarıldım.

''Dur benim deli kızım boğulucam'' diye gülerek konuşan babamdan ayrıldım ve onların bu haline bende gülmeye başladım. Şaşkınlardı.

''Noldu canım? Bize olan özlemin mi depleşti? Günlerdir yüzünü göremiyoruz'' dedi annem. Sesinde hem sahte bir kızgınlık vardı hem de üzgünlük.

''Annecim ben hiç sizi görmeden yaşabilir miyim? Siz benim ailemsiniz'' deyip tekrar ona sarıldım. Toplu bir sarılıştan sonra üzerlerini değiştirmek için odalarına gittiler. Bende mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başladım. Bir süre sonra annemde mutfağa gelince beraber her şeyi hazırladık. Yemeklerimizi sohbet ederek yedikten sonra hep beraber televizyonda film izledik. Onlarla böyle olmayı özlemiştim.

---Savaş---

Barın önüne geldiğimde hızlıca arabamdan indim. Her zaman kapıda duran Cankut bana selam verdi.

''Bizimkiler burada mı?'' dedim.

''İçerdeler Savaş Bey'' dedi. Hızlıca bizim masaya ilerledim. Hepsine selam verip masaya oturdum ve kendime bira sipariş verdim.

''Ali nerede?'' dedim. Aslında bu akşam burada toplanmamızı isteyen oydu. Yani morali bozuk olduğu zaman hep burada toplanmamızı isterdi. Ama şimdi kendi yoktu.

''Gelmedi'' dedi Kuzey. Kafamı sallarken biramı içmeye de devam ediyodum.

''Ne konuştunuz Mert'le?'' dedi Emre.

''Önemli bir şey yok. Hiçbir şey yapamaz'' dedim emin şekilde. Asla Nazlı'ya zarar gelmesine izin vermezdim.

Bir süre sonra Emre işi olduğunu söyleyip bardan gitti. Sadece ben, Kuzey ve Emir kalmıştık.

''Eee sağlam şekilde kankamı evine bırakabildin mi?'' dedi Emir.

''Kankan?''

''Nazlı. Biz onunla kankayız'' dedi mutlu bir şekilde.

''Bak Emir kanka ayağına yatıp kızı...''

''Saçmalama'' dedi Emir sözümün hepsini bitirmeme izin vermeden.

''İyi o zaman'' dedim emin olmak istercesine. Yani beklenir Emir'den böyle kaç kızı tavlamıştır kim bilir?

''Noldu kıskandın mı kankamı?'' dedi Emir gülerek. Masadan elime aldığım kuruyemişleri hızla kafasını atarken hemen masadan gülerek kaçtı ve bir kız topluluğunun içine gitti.

''Kıskanıyosun'' dedi Kuzey ciddi bir şekilde.

''Kıskanmıyorum. Sadece onu koruyorum. Mert geldi sonuçta ona zarar verebilir'' dedim.

''Kıskanıyosun'' dedi gülerek. Ahhh niye anlamıyolar! Kıs-kan-mı-yo-rum! Bugünden beri aynı şey!

''Neyse boşver'' dedim. Konuyu değiştirmem gerekliydi.

''Nazlı'yla yakın olmaya başlamışsınız?'' dedim soru sorar gibi.

''Evet'' dedi ve nefesini dışarı verdi.

Serseri#SavNaz#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin