0.1

21.2K 331 54
                                    

kitapta şiddet olacaktır. bende desteklemiyorum asla rahatsız olan şimdiden çıkabilirsiniz.

-----

'Baba sen iyi misin!' dedim dediklerini algılamaya çalışarak...

'Bana bak Melek! Sana sabretmeye çalışıyorum. Dövdürtme kendini git valizini mi ne hazırlıyorsan hazırla!' 

Beni asla dinlemeyen adamın yüzüne baktım. Bu babam olamazdı. Annem ben doğduktan 1 sene sonra vefat etmişti. Babamdan başka kimsem yoktu. Akrabalar beni görmek istememişti.

Şimdi ise beni kendi çıkarları için bir adama sattığını söylüyordu. Akla sığacak şeyler değil bunlar. Bir insan kızını nasıl yaşatır bunu? Yaşatır mıydı ya da...

Üniversitemi bitirmeme 1 sene kalmıştı. Ben normal bir hayat yaşamak istiyorum... Bilgisayar Mühendisliği okuyordum.

Daha ne kadar düşündüğümü bilmiyorum, gözümde yaş kalmadığını biliyordum sadece.

Birden kapıyı açıldığında babam sinirle bana bakıyordu.

'Almayacak mısın valiz?' dediğinde sinirle güldüm

'Tek sorun valiz zaten değil mi? Senin yaptıklarını unuttuk o kaldı. Sen ne biçim insansın ya-' sözüm bitmeden sinirle saçlarımdan çekerek sürüklemeye başladı.

Canım çok acıyordu.

'BIRAK!' 

'SEN ÇOK ŞIMARMIŞSIN' dediğinde dış kapıyı açmış beni de dışarı fırlatmıştı.

'Baba hasta olurum yapma!' dediğimde yüzüme sadece kapıyı kapattı. Dışarıda gök gürültü ile kar yağıyordu. 

Evin dibine ayaklarımı kendime çekerek oturduğumda kaç saat geçti bilmiyorum. Ama vücudumu hissetmiyordum soğuktan.

Gözlerim gidip gelirken 3 tane siyah araba bizim evin önünde durduğunda ilgim oraya gitti.

İçinden uzun boylu yapılı bir adam inince korktum. Çünkü bana o kadar sert bakıyordu ki. Ve bana doğru geliyordu...

----------------------

oy ve yorum unutmayyııınnn<3

Nefretten Aşka *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin