Merhaba aşklarıım♥, Artık bölümler hızlı gelecek kitabı bitirmek, ilerletmek istiyorum. Takip ederseniz ve oy verirseniz hız artar.
İyi okumalar^^
--------------------------------------------------
Geldiğimiz yerin dışından bir şey anlamadım ama Aras beni çekiştirerek içeri soktuğunda şokum artmıştı.
Adamlar, kadınlarla para karşılığında birlikte oluyordu.
'N-neden burdayız?' dediğimde sinirle güldü.
'Sürekli nefret duyuyordun değil mi seni babandan aldığım için' dediğinde korkuyla kafamı salladım.
Bu iğrenç yerden gitmek istiyordum.
'O baban olacak adamdan ben almasaydım seni!' derin nefes alıp devam etti
'Buraya satacaktı seni!'
ne...
babam, öz babam bunu nasıl yapacaktı?
gözyaşlarım artarken arası geride bırakıp hızla dışarı çıktım.burası cehennem gibi geliyordu.
'Yenge gidemezsin' diyerek kolumu tutan korumaya baktım tam ağzımı açıcakken Arasın keskin sesini duydum
'O elini sana geri sokmadan çek Erhan!'
'Pardon abi.' deyip başını eğen Erhan'a baktım.
'eve gitmek istiyorum.' dediğimde arabaya bindim.
***
eve geldiğimizde masada yemek yiyorduk yani aras yiyordu.
'gitmek istiyorum ben' dediğimde istifini bozmadan
'gidelim, nereye?' dediğinde sinirle güldüm.
'SENDEN gitmek istiyorum, sen psikopatsın Aras farkında mısın? akşam da sırf acı çekeyim diye o yere götürdün beni! Ya daha dün dövüyordun şimdi sanki hiçbir şey olmamış gibi yemek yiyorsun' dediğimde ayağa kalkması beni korkutmuştu.
'Dayak mı yemek istiyosun?' üstüme geldiğinde geri geri gitmeye fırsatım olmadan kısa olan saçımdan bile sertçe çekmişti.
'Bırak canım acıyor!' dememle yüzüme tokat atması bir oldu.'SEN İYİLİKTEN ANLAMAZSIN MELEK' dediğinde masaya ittiğini çok geç anladım. Kafam yerle buluştuğunda yanımdaki cam parçalarına baktım, gözlerim acıdan açılmıyordu ama son hissettiğim şey kafamdaki ıslantıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretten Aşka *TAMAMLANDI*
Teen Fiction'Sen bana muhtaç olduğunda Aras. İşte bende o zaman gideceğim.'