0.10

10.7K 213 37
                                    

(Melek 21 yaşında, Aras 28)

Söylediklerimden sonra sadece yüzüme bakıyordu, fırsattan istifade kucağından kalktım.

'Yaranı mı deşiyorum Melek?' dediğinde güldüm.

'Dalga mı geçiyorsun? Odalara kapat, yemek su verme, döv, ev hapsi ver, sosyal hayatımı çal sonra yaranı mı deşiyorum. ' dediğimde bunları beklemiyor olacak ki şaşırdı.

Ayağa kalktığında geriledim, bu halime derin nefes alıp veriyordu sadece.

'Sevgimden-'

'Ne sevgisi? Sevginden mi dövüyordun? Ne tür bir sevgi bu!' ellerini yumruk yapıp duvara vurduğunda burada durmak istemiyordum, bir dahaki yumruk duvara değil bana gelebilirdi. İstemiyordum.

Hızla aşağı indiğimde biraz sonra o da inmişti. 

'Tamam Ali geliyorum kapat' dediğinde ona bakmadım, nereye gidiyorsa gitsin. Ev o yokken çok rahat.

**

Gittikten sonra sadece yemek yiyip film izlemiştim. Saat gece 4 olduğunda istemsizce gelmesini istiyordum bu evin ayrı bir ürkütücü yanı vardı.

Kapı çalındığında korkmuştum, bu saatte buraya kimse gelmezdi. Gelse de korumalar almazdı.

Yavaşça gidip delikten baktıktan sonra hızlıca kapıyı açtım.

'Abi!'

10 yıl önce...

'Abi! Sen yemek yemeden en uzun duran kazanır dedin ama ben acıktım. Oyunu bitirelim mi?'

Derin nefes aldı abisi, bitiremezdi oyunu. babası izin vermemişti yemek yemelerine, söyleyemiyordu kardeşine.

'Bak abicim, sen şimdi yatağına yat ben sana getireceğim tamam mı?' deyip saçlarından öptü küçük kardeşini. 

Sadece başını sallayarak yatağına geçti Melek.

Murat mutfağa indiğinde babasının uyuduğunu tahmin ediyordu. Mutfaktan yemekleri alıp çıkarken kapıda gördüğü suratla yanıldı bu tahmininden.

'Oo vefalı abi Murat!' Korkuyordu murat o daha 15 yaşındaydı.

'Baba ben yemeyeceğim, melek yesin bari.' dediğinde murata yaklaştı içki kokan babası.

'Ne o katil, ne sen benim ekmeğimi yiyemezsiniz!' 

'Senin değil bu baba! Ben her gün tır yükleyerek aldım bunları' demesiyle yumruğu yemesi bir olmuştu muratın.

'Sen çok mu yüz buldun ben he!' dediğinde tekmeliyordu evladını.

'baba yapma' diyebildi sadece her yer kan olmuşken.

Babası çocuğunu bu yağmurda dışarı atmıştı. Bir daha almamak üzere.

Meleğe de göstermemişti abisini, melek her gece yalvarıyordu babasına.

Murat ise 15 yaşında dışarılara atılmıştı.

GÜNÜMÜZ-

'A-abi sen, nasıl' konuşamıyordum, Abim buradaydı...

'Meleğim, güzelim nolur soru sorma. Kurtaracağım seni bu cehennemden' 

'Abi, korumalar-' 

'Hallettim ama çok vaktim yok, kaçmamız lazım. Kapıda araba var gel.' Mutluluktan ağlıyordum, canımdan çok sevdiğim her şeyim abim buradaydı.

Hızla evden çıkıp arabaya bindiğimizde omzunda ağlıyordum sadece.

Korku yoktu, huzur vardı sadece.

'Abi bizi bulursa çok kötü olur tanımıyorsun. Sen nasıl öğrendin?'

'Tanıyorum abicim tanıyorum. Her şeyi anlatacağım sana eve gidelim .' 

Düşünmedim o yol boyunca korkudan uzaktım.

Eve geldiğimizde küçük bir gecekonduydu. 

'Burayı tutabildim  şimdilik idare ederiz değil mi?' diyen abime baktım gülümseyerek.

'Abi burası benim için cennet...'

Abimle birkaç saat hasret giderdik diyebilirim, o günden ne yaptığını gibi.Çok özlemiştim.

'Sen nasıl buldun beni? Nereden tanıyosun onu?'

'Meleğim, güzel kızım bunları sana şimdi anlatamam tamam mı? Söz anlatacağım sonra.'

üstelemedim, abim yanımdaydı sonuçta.

'Ben yemek yapayım bize acıkmışsındır' 

'Olur mu abim ben yaparım. Hem elim lezzetli miymiş bak bakalım' dediğinde güldü.

'Peki o zaman melek hanım '

Yemeklerimizi yedikten bayağı bir sonra yatacaktık. Yatakları yaptığım sırada silah sesi duyuldu, hızla abimin yanına gittim.

'ABİ! ABİ BULDU BİZİ!' 

'Sakin ol, kimse alamaz benden seni-' demeye kalmadan onlarca koruma eve girerek abimi tuttu. Tam onlara gidecektim ki belimde hissettiğim el durdurdu.

'Sevgilim nereye?' Aras...

'BIRAK BENİ ŞEREFSİZ! BİR ŞEY YAPMA ABİME!' iğrenç sesiyle güldü.

'Sen özlemedin mi bir tanem?' 

'Dokunma kardeşime piç!' abime baktığımda güç almak istiyordum.

'Evet Murat gelelim sana' dedi beni omzuna yaslayarak. Belinden silah çıkardığında tuttum elini, iğrenç elini.

'Yapma Aras sakın! Beni vur abimi değil!

'Sevgilim ben sensiz nefes alabilir miyim?' dediğinde silahı abime doğrultmuştu.

Deli gibi ağlıyordum yeni bulduğum abimi kaybedemezdim. O benim tek canımdı.

'YALVARIRIM YAPMA!' 

silah sesi.

çığlık.

zevki gülüş.

//////////////////////////////////

Merhabaa^^

Uzun bir bölüm olduğunu düşünüyorum. 

Karşılığında takip edip oy verirseniz çok mutlu olurum♥

Nefretten Aşka *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin