sevgili yıldızım.
sana böyle seslenmeyi sevdiğimi biliyorsun sevgilim. yıldızların önemsiz ve abartılmış olduğunu söyleyip bu hitabımı gereksiz bulduğun için üzülsem de bırakamıyorum bunu söylemeyi.
sen benim yıldızımsın.
hatırlıyor musun bilmiyorum, bir gün çok parlak bir yıldız vardı gökyüzünde. o sırada seninle el ele tutuşuyorduk, gece yarısı olduğu için de kimse yoktu sokakta.
sadece ikimiz, sevgili yıldızım. o sokakta parlayan lambaların altındaki sadece ikimizdik.
o yıldızı sana göstermiştim heyecanla. 'baksana! ne güzel parlıyor..' demiştim iç çekerek. yıldızlara bu denli ilgi göstermemi her zaman komik buldun biliyorum ama o gün sevimli olduğumu söylemiştin.
sonra minik bir öpücük bırakmıştın yanağıma, sevgili yıldızım. hava soğuduğu için eve gitmemiz gerektiğinde beni evime kadar götürmüştün. sonra sıkıca sarıldım sana orada, iyi geceler dedik birbirimize ve ben evime girdim. sen de evine gittin.
çok zaman geçti, sevgilim.
her gece, her an seni düşünmeden tek bir an dahi geçiremiyorum. bir an unutuyor gibi oluyorum ve sonra hatırlıyorum. bu acı veriyor. seni unutmamaya çabalamak acı veriyor.
işte, yine beni bıraktığın o evdeyim ve seni özlediğim için gecenin bu saatinde defterime bunları yazıyorum. ağlamamı sevmiyorsun ama ben gözyaşlarımı tutamıyorum.
bilmiyorsun, belki de hatırlamamak için çabalıyorsun ama anılarımızı özledim.
bugün seni görmediğim 792. gün.
evet, çok fazla biliyorum ama dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim.
özledim, sevgili yıldızım.
her şeyden çok.
ㅡ YJI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beloved star ✔
Fanfictionsevgili yıldızım, dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim. my beloved star // cxxdnb