seungmin dün bana seninle olan bir anımızı anlattı. hatırlıyor musun emin değilim sevgili yıldızım, bu yüzden sana anlatmak istiyorum.
sevgili olalı çok olmamıştı. bir gün küçücük ellerin elimde kaybolurken yürüyorduk ve bir köpek kovalamıştı bizi.
ben korktuğumda küçücük köpeğin beni korkutmasıyla dalga geçerek gülsen de gerçekten korktuğumu ve gözlerimin dolduğunu gördüğünde endişelenerek ellerini yanaklarıma koymuştun.
mırıldanarak yanımda olduğunu söylemiştin. gözlerime bakarak gülümsüyordun ve eğer istersem rahatlamak için ağlayabileceğimi söylemiştin.
ağlamıştım evet, rahatlamıştım da.
ama rahatlamamın nedeninin ağlamak olmadığını fark etmem uzun zaman aldı.
çünkü sen yanımdaydın. küçük bir köpek beni ağlatsa da yanımdaydın ve sakinleştiriyordun beni.
ellerin saçlarımdaydı, sürekli mırıldanmıştın sorun olmadığını. sana sıkıca sarılırken uykumun geldiğini hatırlıyorum. sen ise havanın soğuduğunu bahane etmiştin ve eve bırakmıştın beni.
seungmin'e anlatmışsın bunu o gün. benim için endişelendiğini, köpeklerden korkmama şaşırsan da çok tatlı olduğumu söylemişsin.
seungmin bunu anlattığında o kadar çok ağladım ki sana sarılırken oturduğumuz o yere gelmemek için hiçbir şey engel olamadı bana.
hava o zamandan daha soğuk. bazen köpekler geliyor ama korkmuyorum artık.
birazdan yağmur yağacak, yıldızlar bugün de gözükmüyorlar.
seni özledim lix, sadece seni özledim.
ㅡ YJI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beloved star ✔
Fanfictionsevgili yıldızım, dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim. my beloved star // cxxdnb