24

263 48 2
                                    

gece olduğunda iki sene sonra ancak koyabilmiştim başımı omzuna. seninle beraber uyumuştuk, yıldızım.

sabah uyandığımda ise, iki senedir geçirdiğim o günlerden birine uyandığımı sandım.

yoktun. yatakta tektim, her şey eskisi gibi koktu o an, yalnız kaldığım o zamanki gibi.

birden süzülmeye başladı gözyaşlarım. odamın içinde, yatağımın üzerinde oturur haldeyken hıçkıra hıçkıra ağladım.

çok değil, sadece birkaç saniye odamın kapısındaydın.

"gün ışığım, neyin var? kabus mu gördün?"

gelip sımsıkı sarıldın bana.

kabustu, felix.

çok büyük bir kabustu.

"rüya gördüm sandım, yine gittin sandım." diyebildim hıçkırıkların arasından. sen ise sevimli olduğumu söyleyerek gülsen de beni yatıştırıyor ve saçlarımı seviyordun.

"daha iyi misin?"

"bir daha uyanır uyanmaz beni de uyandırsan olmaz mı?"

"tamam, yarın öyle yaparım." derken gözyaşlarımı da sildin küçücük parmaklarınla.

"sana kahvaltı hazırlıyorduk." dedin ve elimi tutup mutfağa götürdün beni.

mutfak masamın önünde, sandalyelerin birinde oturan o kızı gördüm.

"min de yardım etmek istedi o yüzden geldi."

basit bir selam verdim. iyi birine benzese de ona nasıl ısınabilirim bilmiyorum felix.

yemeklerimizi yedikten sonra kalktığımızda bulaşıkları yıkamak için hazırlansam da o kız beni sırtımdan iteleyerek çıkarttı mutfaktan.

"hazırlan, seninle bir yere gideceğiz." dediğinde açıklama ister gibi baksam da ellerini beline koymuş sadece hazırlanmamı tekrar etmişti.

odama gidip istediği gibi hazırlandım ve çıktık evden.

"nereye gidiyoruz? felix neden gelmedi?"

"seninle konuşmamız gereken şeyler var, ayrıca bir şeyler alacağız."

binadan çıktık, yürümeye başladık.

"ne konuşmak istiyorsun?"

"felix hakkında." dedi ve derin bir nefes alarak devam etti.

"felix, ilk geldiği gün berbat haldeydi. tanışmak için elimi sıkarken bile sana ihanet ediyor gibi hissediyordu. ben de bir evlilik istemediğimi söylediğimde anlaştık. aynı evde yaşıyorduk ama iki sene boyunca tamamen ayrı odalarda kaldık."

düşünceli durduğumu anlamış gibi devam etti.

"felix çok nazikti bana karşı," dedi. "mutfak küçük olduğu için ben içerideyken beni rahatsız etmek için girmezdi. banyo yapacağım zaman bahane uydurup evden giderdi. bana o gözle bakmayacağını, seni sevdiğini yüzlerce kez dile getirdi."

my beloved star ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin