16

247 56 6
                                    

bugün senin doğum günün, gün ışığım.

yanında olamadığım, sana pastanı tutup seni öpemediğim bir doğum günü. sana hediye veremediğim, o melek gülümsemeni göremediğim bir gün.

kutlamayacağını biliyorum. seungmin söyledi. kutlamayacakmışsın, tek kalmak istemişsin.

keşke yanına gelebilsem, keşke o doğum gününü beraber kutlayabilsek benim güzel sevgilim.

keşke... keşke...

şimdi bir gece yarısı oldu. yine odamdayım her zamanki gibi.

camı açtım, bu karanlıkta gökyüzüne bakıyorum. anlamsız bulduğum o yıldızlara.

bak, şuradaki parlıyor!

gördün mü? acaba şu an sen de görüyor musun bu yıldızı?

aynı yıldıza bakıp birbirimizi düşünme ihtimalimiz var mı gün ışığım?

gün boyunca çok kötüydüm, odamdan neredeyse hiç çıkmadım ama min bana neden böyle olduğumu sorduğunda salona gittik ve ona senin doğum gününü anlattım.

yanında olamadığım için ne kadar berbat hissettiğimden bahsettim.

bir şey söyleyemiyordu artık. ben gün geçtikçe daha kötü hissediyordum. ağlamalarım çoğalıyor, geceleri bir anda uyanıyordum.

geçen gece o kadar sesli ağlamışım ki min uyandı benim yüzümden. bir sorun olduğunu düşünerek kapıma vurmaya başladığında ondan özür diledim.

bugün senin doğum gününü anlattığımda sadece dinledi. sonra markete gideceğini söyledi fakat mutfağa girip geri geldiğinde elinde bir pasta vardı.

mumları yakılmış bir pasta ve çikolatalı, senin sevdiğin gibi.

"hadi, onun doğum gününü kutlayalım." dedi bana.

ben hıçkırıklar eşliğinde pastayı izlerken onun da ağladığını fark ettim.

doğum günü şarkını söyledim gün ışığım. sen yanımda değildin ama doğum gününü kutladım, pastanı kestim.

çok geçmeden yang jeongin, benim güzel sevgilim. doğum günlerini daha fazla yalnız geçirmene izin vermeden gelmek istiyorum.

seni seviyorum.

bugün de çok seviyorum seni.

yıldızlara bakacağım ve senin için bir dilek dileyeceğim.

söylememi bekleme benden gün ışığım. söylersem gerçekleşmez.

LYB

my beloved star ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin