jeongin yazı yazmayı bıraktıktan sonra gözyaşlarını silmiş, kurutucuyu alarak dağılan mürekkebi kurutmuştu.
defterini kapatıp her zaman masada durduğu yerinde bıraktı ve defterinin yanında duran sevgilisinin fotoğrafına baktı bir kez daha.
"sana da iyi geceler," diye fısıldadı ve yatağına yattı, sürekli gördüğü kabuslar yüzünden ağlayarak uyandığı için iyi bir uyku çekememişti ancak her gün olduğu gibi yine sabah olmuştu.
bugün seungmin ve hyunjin, onun evini toplamak için geleceklerdi. seungmin malzeme getirecekti ve sökülmesi gereken şeyler sökülecek, taşınması gerekenler bir süreliğine seungmin'in evinin deposuna kaldırılacaktı.
jeongin uyandı, bir şeyler atıştırdıktan sonra odasına döndü ve dün seungmin'in getirdiği kartonları teker teker açarak içini doldurmaya başladı.
kitaplarını doldururken teker teker kontrol ediyordu hepsini, biraz rahatlamıştı bunu yaparken ancak o anda eline aldığı diğer bir roman, ki bu felix'in en sevdiği roman olduğu için jeongin ona felix gittiğinden beri elini sürmemişti, içinden bir kağıt düştü.
"bu ne?"
eğilip kağıdı aldığında, sararmaya başlamış kağıdın üzerindeki yazıya odaklandı bakışları.
yji için. -lyb
yazan şey buydu.
"yıldızım?"
jeongin bir daha okudu.
lyb.
lee yong bok. felix'in korece isminin baş harfleriydi.
"bana bıraktığın bir şey mi vardı?"
elleri titremeye başlayan jeongin bir süre açamadı mektubu, hazır değildi.
"ne yazdın bilmiyorum ama görmek istediğime emin değilim. şimdi değil hayır, henüz okuyamam."
kağıdı, felix'in yazdığı mektubu yatağının üzerine bıraktı ve kitapları doldurmaya devam etti. aklını oradan ayırmaya çalışsa da başarılı olamıyordu.
birkaç dakika sonra çalan zil seungmin ve hyunjin'in geldiğini müjdelerken jeongin kapıyı açtı.
"selam, ne yapıyorsun?"
"kitapları falan kutulara doldurdum. şey, seungmin... sana söylemem gereken bir şey var."
hyunjin salona giderken seungmin, jeongin tarafından onun odasına çekilmişti.
"bir kağıt buldum. felix yazmış." dediğinde seungmin'in gözleri büyüdü.
"emin misin?"
"baş harfleri var üzerinde. en sevdiği romanın arasına sıkıştırmış."
"ne yazmış?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beloved star ✔
Fanfictionsevgili yıldızım, dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim. my beloved star // cxxdnb