6

280 63 7
                                    

yine ben geldim sevgili yıldızım.

o gün orada otururken yağmur yağmaya başladı, yağmurun yağmasıyla birlikte benim de o an dökülmeye başladı gözyaşlarım.

dizlerimi kendime çekmiş, gözyüzünü izlemiştim bir süre sonra.

ve o soğukta ıslak kaldığım için şimdi hastalandım.

gözlerim sulanıyor, burnum akıyor sürekli. bir de, bence biraz ateşim var. yatağımızda yatıyorum bütün gün. hiçbir şey yapasım olmadığı için sadece uyuyorum.

rüyamda seni gördüm birkaç saat önce.

o kadar yakındın, o kadar güzeldin ki sevgili yıldızım...

gülümsüyordun. uzaktaydın ama koşarak geliyordun bana. sen gelene kadar kollarımı açık tuttum ve sen geldiğinde kollarımın içinde kaybolmana izin verdim. öylesine sıkı sarıldın ama ben o an nefes aldığımı hissettim.

yerimde sıçrayacak uyandığım için kesildi sarılmamız.

gecenin bir yarısında hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. rüyamı düşünmeye çalıştım, bana sarılı kollarını hayal etmeyi denedim ancak rüyam yavaş yavaş silindi anılarımın arasından.

hatırlayamadığımda daha çok döküldü yaşlarım, gidişinden bir kez daha nefret ettim.

neden bana hiçbir anı bırakmadın? neden böyle olmak zorundaydı felix?

uyandığımda bir yarım yoktu artık. eşyaların, gülümseyerek yaptığımız takıların, fotoğraf albümümüz bile gitmişti. telefonumdan da mesajlarımızı, fotoğraflarımı, her şeyi silmişsin.

elimdeki tek fotoğrafın, en sevdiğim kitabın arasında ayraç olarak duran o fotoğrafımız felix.

o fotoğrafımız yanımda duruyor şimdi. ona bakıp gülüşünü gördükçe, yan yana olduğumuzu gördükçe kalbim sıkışıyor.

geri dönmeni istiyorum.

lütfen felix, en azından rüyalarımda göreyim seni.

istemezsen eğer, sevgili yıldızım da demem artık. sadece adını söylerim.

kalbim acıyor ama eğer geleceksen kabul edeceğim.

YJI

my beloved star ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin