min çok zor bir hafta geçirmişti. o gün hastanede onunla birlikte kalmış, eve geldiğimizde de ona bakmıştım küçük bir bebek gibi.
yemeğini yediğine emin oldum ve uyuyana kadar başında bekledim bir süre. o uyuduğunda üzerini örttüm ve şimdi seninle konuşmak için odamda oturuyorum.
çok az kaldı jeongin, oraya gelmeme gerçekten çok az kaldı.
minjeong da gelecek benimle, onu tanıyınca sen de çok seveceksin eminim.
çok canı yanmış jeongin, canını çok acıtmışlar. yaraları sarmak istememiş kimse.
geçen gün çok yıldız vardı gökyüzünde. bahçeye çıktık, birer sandalye koyup sadece gökyüzünü izledik.
bana bebeğiyle geçirdiği beş ayı anlattı. ona koymak için düşündüğü isimleri, alacağı elbiseleri anlattı. ilk kez bu kadar mutluydu.
yanına dönünce ona çok iyi birini bulmasına yardım edelim. seveceği, mutlu olabileceği birini...
yaparız değil mi? eski eşinin ona birini bulması başkalarına ironik gelecektir ama gerçekleri sadece üçümüz bileceğiz, biraz eğlenceli olur belki?
yıldızları görüyorum buradan yine. senin yıldızların seni bekliyor gün ışığım, çillerimi kimse görsün istemediğimden hâlâ kapatıyorum.
kalbimdeki ağırlığını taşımak gün geçtikçe zorlaşıyor ama artık beni istemiyor olsan da sana son bir kez sarılabilmek için geri döneceğim.
minjeong ile birlikte dava açmaya hazırlanıyoruz. umarım çok yakında bu bitecek.
umarım jeonginim.
seni çok özledim.
ㅡ LYB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beloved star ✔
Fanfictionsevgili yıldızım, dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim. my beloved star // cxxdnb