bugün evimizin sahibi beni ziyaret etti, sevgili yıldızım.
beni ziyaret eden tek kişi seungmin ve o da arayarak geldiği için bir anlığına senin geldiğini sandım.
o an o kapıya nasıl koştuğumu bilseydin eğer, nerede olsan çıkıp gelirdin yanıma.
ancak yaşlı ev sahibim geldi, yüzüm düşse de onu içeriye davet etmek zorunda kaldım. biliyorsun onun nasıl biri olduğunu. sert biri ve karısının zoruyla evi bize kiralamaya anca ikna olmuştu.
içeriye geçti, senin televizyon izlerken hep oturduğun koltuğa oturdu. evde bir göz gezdirdi ve seni sordu bana.
iki küsür sene sonra biri bana seni sordu, sevgili yıldızım.
"felix nerede? şu çilli çocuk." dedi senin için. o an yutkunamadım.
seungmin kötü hissettirdiğini bildiği için benimleyken senin adını anmıyor hiç, bu yüzden içimde birbirine dolanan düğümler nefesimi kesti.
"bilmiyorum, artık benimle yaşamıyor." demek öylesine zordu ki, artık gittiğini sesli olarak söylemenin canımı nasıl acıttığını tahmin dahi edemezsin.
sonra biraz daha baktı eve. ve bana evden çıkmamı istediğini söyledi.
çok kötü hissediyorum
bir ev bulana kadar müsaade edecekmiş bana. bir ay verdiğini söyledi. verdiği sürede otuz kere daha sensiz dönecek dünya.
çok acıyor kalbim.
o gittiğinde odamıza gittim ve geceleri eğer seni çok özlersem, yani her gün, sarıldığım yastığına sarıldım sımsıkı. anılarımın yavaş yavaş elimden alınmaya başlanmasını kabullenmeliydim ama canımı acıtmaktan başka işe yaramıyordu.
çok ağladım. gözlerim acıyor. öpsen geçerler belki. ben de yanaklarındaki kalp şeklindeki o çillerinden öperek karşılık veririm.
geri dönersen, bir gün sana sarılma şansı bulursam eğer hiçbir şey söylemene izin vermeyeceğim ve sımsıkı sarılacağım sana.
ağlamayacağım.
ya da ağlarım belki, bilmiyorum.
bana kızıp azarlayacaksan, sonra gözyaşlarımdan öpeceksen kesinlikle ağlayacağım.
seungmin'i aradım yazmaya başlamadan önce, birazdan gelecek.
senin yerini tutmayacak ama en yakın arkadaşına sarılacağım. bana senin anılarını ve bizim anılarımızı anlatıyor. böylece seni kafamda kurmadığıma emin olacağım.
bugün gökyüzünde yıldızlar yok, hava oldukça kapalı ve yağmur yağıyor.
yağmurdan nefret eden sen, yıldızlarına aşık olan ben, bu geceden nefret ettim.
bir gün daha bitti, seni hâlâ seviyorum.
ㅡ YJI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beloved star ✔
Fanfictionsevgili yıldızım, dünya 792 kere döndü ve seni bir kez bile görmedim. my beloved star // cxxdnb