Madison's P.O.V
"Madison !!"zakričal na mňa Ryan."Poď dole !"
"Ideem,"Ešte raz som sa pozrela do zrkadla.Mám na sebe modré kraťasy a sivú mikinu (média).Moje blond vlasy som mala rozpustené.Zišla som dole.Ryan sedel na gauči v obývačke.
"Čo si chcel ?" opýtala som sa.Preskenoval ma pohľadom od hora dole a po chvíli povedal.
"Ja len, že dneska máš ten biznis na Chester Street za Green Parkom o 22:30," keď dohovoril postavil sa oproti mne.Poriadne som si ho prezrela.Blond vlasy mal vyčesané,svetlo modré rifle a sivá mikina (média).
"Ja viem ale vďaka, že si mi to pripomenul," "Za málo;Tak poď,zavoláme dievčatá,"
"Kristi,Hana,Mimi,Jess !!...Poďte dole !!"
O 2 min. už boli pri mne."Áno Madison ?"opýtala sa ma Kristi."Musíme sa pripraviť na dnešný biznis,"
"Dobre poďme do pivnice,"Keď sme tam prišli Jess išla rovno ku počítaču,Mimi načrtnúť sklad,Hana taktiku a ja a Kristi vybrať zbrane a pod. "Mám to !" zakričala Hana,Jess aj Mimi naraz. "Dobre," Prešli sme si taktiku,sklad a aj niečo o gangu s ktorým máme obchodovať ohľadom zbraní.
"Dobre,teraz máte voľno.O 22:00 v obývačke,"dopoveda som a odišla.Idem si zabehať.Prezliekla som sa do modrého trička s čiernymi kraťasami,Nike tenisky a išla som."Čaute !".Zatvorila som dvere a vybehla do parku.
Po 2 hodinách behania som išla ešte do Starbucksu a domov.
O 21:00
Išla som sa prichystať.Dala som si sprchu.Vybrala som si čierne legíny,čierne tielko,čierne tenisky a čiernu čiapku.Zbraň som si dala dozadu za tielko,vreckový nožík do tenisiek.Líčenie; linka,špirala,červený rúž.Zišla som dole.Všetky sme boli podobne oblečené.
"Ták,a môžeme ísť,"
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...