Andreas P.O.V.
Dúfam, že sa jej bude páčiť.Je dvojposchodový s bielym náterom a hnedou strechou.Je vážne krásny.A hneď po ľavej strane máme garáž na autá.A najlepšie na tom je, že v blízkosti su 4 voľné domy ktoré si možu zarezervovať napríklad Hana s Lilom alebo Mima s Jeffom.Jednoducho, môžme bývať všetci pri sebe.Už len dúfať že sa jej bude páčiť.❤❤❤❤❤
Madison's P.O.V.
Rovno z útulku sme sa teda zastavili po pelechy,granule,obojky a všelijaké drobnosti pre psov.Zistili sme, že ten husky je sučka druhý psík bol pes.Tak sme sučke dali meno Molly a druhého sme pomenovali Maco.Ešte sme sa aj bavili o mene nášho dieťatka ale ešte sme si neboli istý.Dohodli sme sa teda, že to ešte preberieme doma.Pri nakupovaný som si všimla obchod s detským oblečeným a hračkami.Navrhla som Andreasovi nech sa tam zájdeme pozrieť no o npovedal, že ponáhľame či nemôžme ísť zajtra.Tak som súhlasila.Poto mi už ale dal na oči šátku a ja som už vôbec nič nevidela.Šli sme asi 35 - 40 minút.Tak nejako.
"Už sme tu zlato," zašepkal mi blízko ucha a jemne mi skúlok lalôček.Potichu som vzdychla.Prisam bohu, kebyže sme sami, nemám zaviazané oči a nie sme v aute tak sa na neho vrhnem.Jemne ma chytil za pravú ruku a pomohol mi dostať sa z auta.Preplietli sme si ruky a Andreas si ma priťiahol viac k sebe.Šli sme po kamienkoch.Po chvíli som započula otváranie bránky a pod nohami som na moment pocítila kúsok trávy.No to sme už šli po chodníku.V tom sme prudko zastali a ja som trochu buchla do Andreasa. "Prepáč," povedala som. "To nevadí zlato," v jeho hlase bolo počuť náznak úsmevu.Pocítila som jeho vlažné pery na tých mojich.Do bozku som sa usmiala.A za krk som so ho pritiahla k sebe.Objal ma okolo bokov a takto sme zotrvali asi 3 minúty.Potom som sa už musela nadýchnuť.No Andreas mal asi inčie plány.Dal mi dole šatku a mňa na okamih oslepili slnečné lúče.
No to čo som videla mi zobralo dych.Predomnou stál nádherný 2 poschodový dom !!! Bol vážne nádherný.Boli sme vpredu keďže som sa pozerala na mohutné drevené dvere okolo ktorých boli kvety v kvetináčoch v rôznych farbách.
Vážne som stala na chodníku a okolo mňa bolo obrovské množstvo zelene (trávy) a sedmokrások.Bolo to vskutku nádherné.Pri dome tiež sídlila garáž.Minimálne by sa do nej vošli aj 4 autá. "Wau, to je vážne prekrástne Andreas," objala som ho.No vpodstate som sa na neho vrhla.Viditeľne si vydýchol a pritiahol si ma do svpjho objatia. "A to je všetko tvoje," usmial sa na mňa. "Nie," povedala som.V očiach sa mu mihla prekvapenosť. "Naše," usmiala som sa.Úsmev mi opätoval.Pobozkali sme sa. *Hav hav*
Až som sa zľakla keď som započula štekanie.Skoro som na Molly a Maca zabudla.Šantili sa spolu a naháňali sa po tráve.
"A to si ešte nevidela zadný dvor a dom zvnútra," zablislo mu v očiach.Usmiala som sa na neho, popadla som ho za ruku a potiahla som ho na zadný dvor.Vzadu to bolo hádam ešte krajšie.Mali sme výhľad na more no, oddeľovala nás ta brána.
Vzadu tiež boli 2 maličké domčeky. Búdy pre psov a bol tam ešte menší bazén.Po celý čas čo som si to prezerala sa na mňa Andreas usmieval.Potom ma potiahol s5 dopredu a vošli sme do domu.
Bol úplne nádherný.Vošla som do vstupnej haly kde boli len vešiaky a botník.Bolo vidno na drevené schody ktoré viedli na 2 poschodie.Šla som rovno.Dalo sa ísť doprava, ➡ kuchyňa ktorá bola ladená do bielej a šedej farby.Doľava som sa zase presunula do obývačky.Tá bola zase do čierno bielej a bola vážne krásna.Bol tam aj kozub s obrovskou knižnicou a všelijakými doplnkami.nad kozubom boli aj fotky.Na jednej som bola ja s Andreasom .Už ani neviem kedy sme sa to fotili.Ale určite tých fotiek pribudne časom. "Zatiaľ sa ti to páči ?" Opýtal sa ma. "Je to vážne nádherné, ale určite to bolo drahé," pozrela som sa naňho trochu skľúčeným pohľadom. "Nebolo láska, neboj sa, je to náš nový domov a nový začiatok a itak, ako mafiáni sme si predsa dostatočne zarobili a ja som ešte aj so sestrou zdedili majetky po rodičoch-" samozrejme že som ho prerušila. "Ja s mafiou končím, nedovolím aby dieťatu niekto ublížil a ináč už sa konečne niekedy musím zoznámiť s tvojou sestrou," "Aj ja s mafiou končím, viem že sa to tak celkom nedá veđ ako sa vraví raz mafián navždy mafián no ja končím tiež nadobro. Aspoň sa vieme braniť a strieľať takže keby niečo :D no ináč chcem začať pracovať ako architekt," usmiala som sa na neho a pritiahla som si ho k sebe. "Spolu to zvládneme," a pobozkala som ho.
"Čo keby sme šli skúmať ďalej ?" Usmial sa na mňa.Prikívla som.
Dole ešte boli dve hosťovské a jedna kúpeľna + WC.A tiež dvere ktoré šli do pivnice no to sme sa presúvali už na 2.poschodie.Bola tam dlhá chodba a mala 6 dverí.Vošli sme do prvej z ľava.Bola to ružová izba no inač bola prázdnaa ešte tam boli dvere.Asi do kúpeľne.Chcela som sa ho na to opýtať no on hneď povedal "Zariadime to spolu," pobozkal ma na čelo a presunuli sme sa do druhej izby.Bola modrej farby a tiež bola prázdna no ešte s dverami do kupelne. "Maxova izba ?" Usmiala som sa.Prikívol a dodal "Bude si môcť vybrať čo tam bude chcieť.Za dalšimi dverami bola len čistá izba.Absolutne nič.Pozrela som na neho s otáznikmi v očiach "Kebyže 3 dieťa ?" Pozrel sa na mňa so šibalským úsmevom.Zasmiala som sa. "Ešte ani to 2 není na svete," "Ale čoskoro bude,"Štvrté dvere boli biele so srdiečkami. A bola to spalňa.V strede sídlila obrovská manželská posteľ s čiernymi obliečkami a bielymi vankúšmi ktorých tam bolo početne.No tie čo boli úplne vpredu ma rozosmiali (média) pri posteli boli ešte malé nočné stoly.Boli tu ešte 2 dvere.Jedny viedli do modrej kúpeľne.Bol tam aj sprchový kút aj vaňa + WC.
Druhé šli do šatníka.Na pravej strane boli moje veci a na ľavej Andreasove. Boli tam už aj veci s domu no nejaké pribudli.Potom budem musieť všetko prezrieť.Este v izbe bolo jedno okno s balkonom.Bolo vidno na pláž a more.A ešte komoda.Asi na spodnú bielizeň.
A posledné dvere.Neboli ničím zvláštne.Bola to spoločná pracovňa. Obrovský stol so stoličkami a všelijakými policami a knihami. Všimla som si tiež notebooky a všelijaké vecičky a tiež dosť veľkú knižnicu ktorá sa tiahla pozdĺž ľavej strany.Bolo tam tiež obrovské okno a miesto pre obraz.Nad tým ešte popremýšlam aký tam šupnem.
A ešte, že ako budem pracovať. Myšlienku som vyslovila nahlas. "Ako asi tak budem pracovať ja ...?" Andreas na mňa pozrel a povedal "Ak nechceš nemusíš pracovať, penazí máme dosť-" rovno som ho prerušila "Nie ja nebudem sedieť cely čas na zadku," "Dobre zlato,dobre," evidentne zaregistroval moju rýchlu zmenu nálady.Tak sa ma snažil upokojiť.Aj sa mu to podarilo a ešte sa ma opýtal že čo by som tak chcela robiť.Povedala som mu že najprv na diaľku dokočím výšku keďže strednu mam.U nás to totiž bolo rýchlejšie.Musela som sa učiť dopredu aby som prevzala velenie a tak som sa všetko učila predom aby som mafii vládla.Blbé no pravdivé.Andreas bol na tom očividne stejne.No on stihol aj nejakým zázrakom aj výšku.No keď máte dobré kontakty neni problém a keď máte ešte aj talent - to je už niečo. "Vždy som chcela mať svoju vlastnú reštauráciu, baví ma variť aj keď teraz v poslednej dobe nebolo veľa času no-" tentokrát ma prerušil on. "To bude úžasné, budeme mať vždy jedlo a budeš variť a piecť a keď si ťa prestavím v zástere," šibalsky sa mu zablislo v očiach.To som sa už na neho vrhla.Bozkávali sme sa vášnivo a dlho.Ťahala som ho za vlasy a on mi vzdychal do ucha.Vysadil ma na stôl a pri tom ma držal za boky.Medzi nás by sa hádam nič nevošlo.Po 15 minútach keď sme sa od seba odtiahli povedal mi, že je tu jedna skvelá vec alebo lepšie povedané tajná chodba. Posunul nejakú knihu s modrým obalom.Nestihla som si prezrieť názvov už ma ťahal dole.Automaticky sa za nami knižnica/dvere zatvorili a my sme sa ocitli v tmavej chodbe.Šli sme rovno potom po schodoch a nakoniec sme šli doprava 2× doľava a 1× doprava a potom rovno.Na konci boli dvere.Otvoril ich a my sme sa ocitli v malej miestnosti.Otvorila som dalšie dvere a bola som v garáži.Bolo to vážne skvelé. "Ták ? Čo hovoríš na dom ?" "Je celý nádherný, ešte dokončíme izbu pre dievčatko a Maxovu a bude to," usmiala som sa. "Veci tu sú už všetky posťahované, ó a skoro by som zabudol, naši susedia budú Jeff s Mimi, Kristy s Maťom a Hana s Lilom.Sebo bude s Ryanom-"
To som si mohla myslieť.Odzačiatku sa mi zdalo, že môj brat pokukáva po Sebovi.No nikdy by mi nenapadlo, že aj Sebo je gay. "Aj ja som bol prekvapený no prajem im to," usmial sa Andreas a ja som dokončila "Aj ja im to prajem,"❤Odvtedy svitá na lepšie časy❤
😍😍😍
Kratšia no takto som to chcela ukončiť.
Ináč je úžasné že už je to skoro 37K !!!!
❤❤ T.O.P ❤❤Ďakujem za všetky votesy&komenty :)))) strašne ma to teši ♡♡
Na psov som vybrala mená Molly a Maco :$$ pomohol mi pri výbere kamarat 😃😃
Dievčatko už tiež má meno 😄😄
Dozviete sa ho v dalšej kapitole 😃😃
A už sa blizime ku koncu Mafie :( :'(
Ešte pár kapitol...Vopred dakujem sa ospravedlnujem za gramaticke chyby !!!
Tak lajkujte a komentujte :3333 ❤
Amikaaaa 💞💞💞💞
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...