Madison's P.O.V
To čo som uvidela ma šokovalo.Krv.Veľa krvi.Na zemi som uvidela 2 telá.Seba a Lila. "Lil !!! Sebo !!!" zakričala som.No oni sa nehýbali.Prišla som k nim a skontrovala som im pulz.Mali pulz.'Chvala bohu' pomyslela som si."Radšej zavolaj Ryanovi.Ešte nie je koniec." ozvalo sa svedomie.Hneď som vytiahla mobil a volala som Ryanovi.
Ja; Ryan ! Okamžite príď do Andreasovho domu.A zober aj lekarničku atď.
R; Ségra,hlavne kľud.
J; Ako mám byť kurva kľudná keď im ide o život a 3 z nich tu nie su !!!
R; Cožeee ?! Dobre Madi.Hneď idem len poviem dievčatám
J; Nie !! Nič im nehovor.Nezabúdaj na špeha !
R; Dobre ide za 3 min. som tam.
J; Dobre bráško.
Och božeee...Vytiah som ich z pivnice do obývačky.Hneď na to prišiel Ryan. "Som tuuu !" zakričal. "Dobree som v obyvačke" zakričala som späť.Prišiel a objal ma. "Prepáč že som na teba tak kričala" povedala som. "To niič segra" odpovedal. Pozrel sa na nich a povedal "Ježiškove husličky !" začal no ja som mu do toho skočila so slovami " Tie im nepomôžu".
Andrea's P.O.V
Zobudil som sa.Všetko ma bolelo.Poobzeral som sa okolo seba a uvidel som pred sebou Maťa a Jeffa."Už si sa zobudil" povedal Jeff. "Hej ale tak ma všetko bolí že až." odpovedal som."Maťo sa ešte neprebral ?" spýtal som sa po chvíli. "Nie" odpovedal rázne. "Kto nás asi tak mohol uniesť ?" opýtal sa ma Jeff.Nestihol som dopovedať,pretože ma niekto neznámy prerušil so slovami "Niekto koho ešte nepoznáte.Aargh !! Ten piskľavý hlas. "Tvoje meno ?" začal som. "Mia". "Mhm" zamrmla skoro nezrozumiteľne Jeff. "Tak sa nám ukáž Mia" povedal som.Vystúpila z tmy.Blondína,veľký zadok aj predok.Typická štetka. "Taak čo páčim ?" spýtala sa. "Vyzeráš akoby si prešla tisíckami plastík" ozval sa Jeff.Uchechtol som sa.Od hnevu očervenela. "To si ma akože teraz nazval kurvou ?" opýtala sa a vytiahla nôž. " Áno," ozval som sa "ale ak ty to nedošlo.A radšej ten nôž odlož pretože sa ešte poraníš". "Typická bloncka" ozval sa Maťo. "Dobré ránko stara mama.Že si sa prebral" povedal som mu. "No tak to prepáč" povedal mi ironicky. "Dobre chlapci," začala Mia " hlavne sa upokojíme,počkáme si tu pelne na Madison s Erikom a so špehom". "špeh ?" opýtal som sa. "Áno, je nasadená od nás...No vlastne od Erika." povedala. "Ale načo tu máš potom nás ?" opytal sa Maťo. "Vy ste na výmenu" povedala. "Taaak a teraz vás trošku pomučíme,keďže sa nudím." dokončila.Otvorila vreckový nôž ktorým nám prechádzala cez líca na ktorých začala vystrekovať krv.Potom šla nižšie a nižšie až prišla k rozkroku.Mierne sa onho obtrela.Len tak tak som nevypustil vzdych.Zapichla mi najprv mierne do stehna nôž.Dosť to bolelo no ja som len sykol.
Pichala mi ten nôž snáď všade.Mierila ku rozkroku.Už bola blízko keď v tom zrazu .... Jej zazvonil mobil. "Áno ? Hej hej. Okej" a zrušila.Išla niečo povedať no dvere sa rozrazili a ja som si všimol ju.Bola nádherná.Zbraň v ľavej ruke v pravej držala Erika s vrecom na ksichte.Čierne legíny,podpatky,tielko a čiapka s nápisom OMG !.No proste krásna.Veď ako sa hovorí v jednoduchosti je krása.V tomto momente mi ale niekto zapichol nož do konca. (pozn. autora ako že cely nož donho zapchala).Zvreskol som kedže to bolo nečakané a ešte aj do stehna.To sa mi už mierne pred očami zahmlievalo no ja som chcel zostať v obraze. "Máš Erika ?" spýtala sa Mia. "A čo si slepá ?" spýtala sa a dala mu dole vrece.Až teraz som si všimol ostatné baby.Ale mna zaujímala len ona.
Madison's P.O.V
Keď som ho videla (Andreasa), ako mu z nohy trčí ten nôž bolelo ma to za neho.No on nič na tvári neprejavoval.Pozeral priamo na mna.A vtedy som si uvedomila ako veľmi mi na nom záleží. "No vidíš, ja som ty to hovorila" začalo sa m vysmievať svedomie. 'Joj no dobre hlavne kľud.Teraz máme vážnejšie problémy.' povedala som si múdro. Potom sa ma tá cundra opýtala či mám Erika. "A čo si slepá ?" opýtala som sa jej.A dala som dol to vrece čo ten debil mal na ksichte. "Dobre takže rozviaž ich a ja ty predám do rúk Erika" povedala som múdro. "Páni , dneska si nejaká inteligentná" ; svedomie. 'Mmm po prvý krát s tebou súhlasím.' povedala som. "No dobre" povedala to až s priveľkým kľudom na môj vkus. Až by som to nazvala Ticho pred búrkou. Ale šak uvidíme ako sa to bude vyvíjať.Rozviazala ich a posielala ich k nám.Poslala som Erika k nej.On k nej došiel ja som pomohla Andreasovi,Kristi Maťovi a Mimi Jeffovi. "Ešte niečo ?" opýtala sa ma a mna vtedy napadlo jediné ; ten špeh.¡¡Ahojte!!
Prepáčte že pred tým nebola dlhšie časť ale jedným slovom ; nestíham.Furt len škola.Ešte upravujem známky.Ale teraz to už bude lepšie a zajtra maju byť 2 časti pretože vo štvrtok a piatok ideme na vyyylet.
Love ya :*
S láskou A. ;)
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...